۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۲۸

فرماندار ساوجبلاغ:

مبنای برنامه‌ریزی شورای شهر بر اولویت‌گذاری در امور زیرساختی باشد

مبنای برنامه‌ریزی شورای شهر بر اولویت‌گذاری در امور زیرساختی باشد

ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: مبنای سیاست و برنامه‌ریزی شوراهای اسلامی باید بر اساس اولویت‌گذاری در امور زیرساختی و اتخاذ تصمیمات و تدابیر جامع برای مدیریت بهتر و مناسب شهر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر جدید هشتگرد با تأکید بر لزوم هدفگذاری و برنامه‌ریزی مناسب در انجام امور شهر اظهار کرد: مبنای سیاست و برنامه‌ریزی شوراهای اسلامی باید بر اساس اولویت‌گذاری در امور زیرساختی و اتخاذ تصمیمات و تدابیر جامع برای مدیریت بهتر و مناسب شهر باشد.

وی بیان کرد: شوراهای اسلامی نقش مهم نظارتی بر اجرای مصوبات در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و …را در شهر دارند و باید به گونه‌ای عمل کنند تا پیشرفت اجرای امور به صورت علمی و تخصصی صورت گرفته و تمامی جوانب امور به خوبی سنجیده شود.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: هدفگذاری و برنامه‌ریزی امور زمانی نتیجه مطلوب را خواهد داشت که به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی و اجرایی شوند.

وی رعایت استانداردهای ساخت و ساز را در شهر جدید هشتگرد ضروری دانست و افزود: شهر جدید هشتگرد به جهت دارا بودن موقعیت خاص در ساخت منازل بلند مرتبه، نیازمند توجه ویژه در بخش ایمنی و تمهیدات لازم در رعایت اصول شهرسازی است که باید از سوی شوراهای اسلامی به عنوان یک اصل مهم در اولویت قرار گیرد.

مهرور افزود: ارائه خدمات شهری باید در سطح شهر جدید هشتگرد به صورت یکسان در محلات و مناطق مختلف شهری صورت پذیرد و مساکن مهر هم به جهت فاصله از مرکز شهر باید مورد توجه بیشتری واقع شود.

فرماندار ساوجبلاغ همچنین بر اهتمام جدی شوراهای اسلامی به زیرساخت‌های شهرسازی، زیباسازی ورودی و شوارع، هوشمندسازی و پایش تصویری تاکید کرد و گفت: توجه به این امور موجب ارتقای موارد اجتماعی و امنیتی و در نهایت ارتقای سطح مدیریت شهری بوده و می‌تواند به عنوان الگویی مناسب در استان البرز مطرح شود.

مهرور با اشاره به وجود ظرفیت مهم مترو در شهر جدید هشتگرد متذکر شد: مترو از مهمترین ظرفیت‌های موجود در بخش حمل و نقل برای استان البرز محسوب می‌شود و باید تلاش شود تا از این امکان، بیشترین بهره را برای جابه‌جایی مسافران شهرها و روستاهای همجوار برد.

کد خبر 5287650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha