۶ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۵۱

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری و کلنگ‌زنی دو پروژه آموزشی در گراش

بهره برداری و کلنگ‌زنی دو پروژه آموزشی در گراش

گراش – همزمان با هفته دولت دو پروژه آموزشی در فداغ شهرستان گراش افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، دبستان ۶ کلاسه حضرت ابوالفضل (ع) فداغ افتتاح و عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه مرحومه جانی خانم مولوی این روستا آغاز شد.

فرماندار گراش در این آئین اظهار داشت: مدرسه شش کلاسه حضرت ابوالفضل (ع) در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۷۰۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجید غلام پور افزود: هزینه این واحد آموزشی توسط خیر نیک اندیش، محمود (درویش) ابراهیمی گراشی تأمین شده و ۲۰۰ میلیون تومان نیز اداره کل نوسازی استان فارس برای تجهیز این مدرسه هزینه کرده است.

فرماندار گراش با اشاره به آغاز عملیات احداث یک واحد جدید آموزشی در گراش عنوان کرد: عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه مرحومه حاجیه جانی خانم مولوی هم با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط ورثه این مرحومه آغاز شد.

غلام پور ادامه داد: این مدرسه قرار است با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس در زیربنای ۸۵۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد تومان احداث شود.

وی یادآور شد: زمین این دو واحد آموزشی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش تأمین شده است.

غلام پور در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: نظام آموزش و پرورش با توجه به رسالت مهم خود، رکن مهمی در تربیت نیروی انسانی کارآمد دارد و نقش کلیدی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت آینده سازان کشور است و کشور توسط همین دانش آموزان ساخته خواهد شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از مشارکت خوب خیران مدرسه ساز، آنان را تضمین کننده توسعه پایدار جامعه دانست و افزود: فعالان و خیران مدرسه ساز با سهیم شدن در ساخت و تجهیز مدارس در کنار دولت و به ویژه در مناطق محروم نقش مهمی در توسعه مدارس و رفع مشکلات آموزشی کشور دارند.

کد خبر 5291498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha