۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد؛

اهدای تجهیزات تنفسی از سوی ستاد فرمان امام به علوم پزشکی شهرکرد

اهدای تجهیزات تنفسی از سوی ستاد فرمان امام به علوم پزشکی شهرکرد

شهرکرد- تجهیزات کمک تنفسی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از اهدای تجهیزات کمک تنفسی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای کمک به کادر درمان خبر داد.

این تجهیزات شامل ۲۰ عدد کپسول ۵۰ لیتری، ۶ عدد «بای پپ» و یک دستگاه «ونتیلاتور» به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال بوده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در این رابطه گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از سال‌های گذشته در کنار سیستم بهداشت و درمان در بحث محرومیت‌زدایی فعالیت‌های خوبی داشته و در اپیدمی کووید ۱۹ نیز به‌صورت غیرمستقیم به کمک دانشگاه و سیستم بهداشت و درمان آمده است.

سید علی درخشان، با بیان اینکه تجهیزات اهدایی با توجه به ازدحام بیماران در مراکز درمانی بسیار راهگشا است، افزود: تجهیزات اهدایی بر اساس نیازها بیمارستان‌ها در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چهارمحال و بختیاری هم در آئین اهدای لوازم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: از اوایل شروع ویروس منحوس کرونا این ستاد در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و با اهدای تجهیزات و پک‌های بهداشتی شامل ماسک و ژل ضدعفونی توسط گروه‌های جهادی در سطح مراکز بهداشتی و درمانی و مناطق کمتر برخوردار، به یاری کادر درمان آمده‌اند.

کد خبر 5295311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha