۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۲۶

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

۱۴ زندانی و متهم جرائم عمومی استان سمنان آزاد شدند

۱۴ زندانی و متهم جرائم عمومی استان سمنان آزاد شدند

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۱۴ نفر از محکومان و متهمان جرائم عمومی و انقلاب با استفاده از نهادهای ارفاقی قانونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر عبدالهی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان با بیان اینکه ۱۴ نفر از محکومان و متهمان جرایم عمومی و انقلاب با استفاده از نهادهای ارفاقی قانونی آزاد شدند، تاکید کرد: این اقدام با هدف کاهش جمعیت زندانی و حضور آنها در خانواده که دارای اثرات روانی و اجتماعی است انجام می‌شود.

وی همچنین از توزیع هدیه، سبد کالای ارزاق و بسته‌های حمایتی از خانواده‌های زندانیان در استان سمنان خبر داد و افزود: در دیدار با خانواده زندانیان گرمسار این طرح به صورت نمادین آغاز و همچنین ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری سمنان همچنین گفت: وظایف و مأموریت‌های ۲۰ سازمان مسئول و مرتبط استان در امر پیشگیری از وقوع جرم به آنان ابلاغ شده است.

عبدالهی با اشاره به نقش آفرینی سمن‌های مردمی در کاهش جرایم اجتماعی، تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد در سامانه www.mosharekat.eadl.ir نام نویسی و باهدف سالم سازی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی به کمک دستگاه قضا بیایند.

کد خبر 5295510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha