۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان: 

باشگاه‌داران بیشترین متضرران از کرونا هستند

باشگاه‌داران بیشترین متضرران از کرونا هستند

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باشگاه‌داران جزو اقشاری هستند که بیشترین ضرر و آسیب را به دلیل شیوع ویروس کرونا متحمل شده‌اند.

علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا که بیش از ۱۸ ماه آن را پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: طی این مدت مشاغل زیادی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته که بدون شک باشگاه‌داران را باید جزو اقشاری که بیشترین آسیب را در این مدت متحمل شده‌اند، نامید.

وی از پلمب ۱۶ باشگاه ورزشی طی چهار ماهه اخیر در استان خبر داد و با یادآوری اینکه این اقدام به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط این تعداد رخ داده است، عنوان کرد: بیشترین باشگاه‌های پلمب شده طی این مدت مربوط به شهرستان زنجان با ۹ باشگاه بوده است.

خلیلی با اشاره به اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا، نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: نظارت و سرکشی از باشگاه‌های استان به صورت سرزده بوده و در این راستا ۱۸۲۷ مورد بازرسی از باشگاه‌های شهرستان زنجان، ابهر، طارم، خرم‌دره، ماه‌نشان، سلطانیه و خدابنده انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت امروز ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی به معنای واقعی کلمه با کادر درمانی استان است، بیان کرد: با این وجود معتقدیم ورزش نباید تعطیل شود و باید به انحای مختلف دقایقی را به ورزش کردن در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اختصاص دهیم، به ویژه اینکه ورزش در بالا رفتن ایمنی بدن بسیار موثر است.

خلیلی با اشاره به اینکه افت شدید جایگاه ورزش استان در حوزه قهرمانی بعد از شیوع ویروس کرونا کاملاً مشهود است، ادامه داد: انتظار داریم با همراهی همه مردم، شاهد ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و بازگشت به روزهای عادی باشیم.

کد خبر 5297333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha