۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷

معاون حمل ونقل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان:

واکسیناسیون فعالان صنعت حمل و نقل برون شهری در اصفهان آغاز شد

واکسیناسیون فعالان صنعت حمل و نقل برون شهری در اصفهان آغاز شد

اصفهان - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از آغاز واکسیناسیون فعالان صنعت حمل و نقل برون شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی صلواتی با اشاره به آسیب‌های وارد شده به صنعت حمل ونقل کشور و استان اصفهان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته فرآیند واکسیناسیون فعالان صنعت حمل و نقل در استان اصفهان آغاز و واکسیناسیون بیش از یک هزار نفر از فعالان این صنعت انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام همه فعالان صنعت حمل و نقل اعم از رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر و شرکت‌های حمل و نقل انجام شده است، اضافه کرد: این عزیزان برای دریافت دُز اول واکسن خود می‌توانند به مرکز دایر شده واقع در خیابان آیت الله غفاری- کوچه شماره ۱۳ آستان مقدس زینبیه مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل استان اصفهان تصریح کرد: کارنامه فعالان صنعت حمل و نقل استان اصفهان درسال‌های شیوع کرونا باوجود تمام خطرات و محدودیت‌ها بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به رتبه اول استان اصفهان در حمل و نقل کالا و رتبه سوم حمل و نقل مسافر در سطح کشور تصریح کرد: واکسیناسیون فعالان صنعت حمل و نقل استان اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین صنوف حمل و نقلی کشور، گام مهمی در ارتقا سلامت کشور به شمار می‌آید.

کد خبر 5299956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha