۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ظرفیت پیشکسوتان در برنامه های بر زمین مانده استفاده شود

ظرفیت پیشکسوتان در برنامه های بر زمین مانده استفاده شود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیشکسوتان و بازنشستگان را گنج های پنهان جامعه دانست و گفت: باید از ظرفیت های بالقوه این افراد برای کارهای بر زمین مانده استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با بیان اینکه پیشکسوتان و بازنشستگان ذخیره بالقوه ای هستند، افزود: همچنین این افراد گنج‌های پنهان جامعه بوده که در انجام امور خیر فرهنگی، اقتصادی، پزشکی دارای انگیزه بالایی هستند.

وی با بیان اینکه شرایط و مقاصد این قشر باید شناسایی و ظرفیت‌های آنها به فعلیت برسد، گفت: این نیروها نیازمند یک تشکل هستند که این امر برنامه ریز دقیق و منسجمی را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: بعد از شناسایی این افراد، باید کارهای روی زمین مانده شناسایی و شرایط همکاری نیز فراهم شود.

وی با طرح پرسشی مبنی بر اینکه ما بعد از بیانیه الهام گونه گام دوم مقام معظم رهبری چه ساز و کاری داشته‌ایم؟، اظهار کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان دارای سابقه کاری بالایی بوده و شیوه‌های کار و تجربه لازم در سیستم و امور را دارند.

آیت الله عبادی بیان کرد: نیاز است فرمولی هدفمند را از قبل طرح کنیم که وقتی پیشکسوتان و بازنشستگان قصد همکاری کنند، با دلگرمی این ایثار را انجام دهند.

کد خبر 5300089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha