۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰:۲۵

نائب رئیس شورای شهر گناوه:

شورای شهر گناوه با استعفای رئیس این شورا موافقت کرد

شورای شهر گناوه با استعفای رئیس این شورا موافقت کرد

گناوه- نایب رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شورای شهر گناوه با استعفای کوروش شبانکاره رئیس این شورا موافقت کرد

هادی عربزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جلسه شورای اسلامی شهر گناوه که عصر چهارشنبه در محل این شورا با حضور شش عضو برگزار شد و پس از رأی گیری با استعفای کوروش شبانکاره رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه موافقت شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: در جلسه امروز هر شش عضو شورا به استعفای رئیس شورای شهر رأی موفق دادند و این استعفا با شش رأی مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: با درخواست استعفای رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه در مرحله اول مخالفت شد که آقای شبانکاره مجدداً درخواست استعفا دادند و در مرحله دوم این استعفا مورد موافقت قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گناوه یادآور شد: تصمیم شورای اسلامی شهر گناوه مبنی بر موافقت با استعفای رئیس این شورا برای تأیید نهایی در کمیته انطباق فرمانداری مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

کوروش شبانکاره، رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه در دهمین جلسه این شورا استعفای خود را اعلام کرد و با صدور بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت از سمت خود کناره گیری کرد.

وی در انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز بالاترین رأی مردم در گناوه شد و در نخستین جلسه به عنوان رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر با هفت رأی انتخاب شد.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است و در صورت تأیید استعفا کوروش شبانکاره توسط کمیته انطباق، حجت الاسلام مهراب خادمی‌پور از اعضای علی‌البدل جایگزین وی در شورا خواهد شد.

کد خبر 5300435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha