۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵

وزیر علوم:

اشتغال‌زایی از برنامه‌های ما است/لزوم وحدت حوزه و دانشگاه

اشتغال‌زایی از برنامه‌های ما است/لزوم وحدت حوزه و دانشگاه

همدان _ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اشتغال‌زایی و اشتغال‌پذیری از برنامه‌های ما است که اگر حوزه‌های علمیه در کنار دانشگاه‌ها قرار بگیرند، خروجی این وحدت آثار قابل توجهی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل پیش از ظهر امروز در کنگره ملی بزرگداشت شهید مدنی با بیان اینکه قدرت سخت و توان نظامی ما هر روز از گذشته بیشتر می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش متولیان امر فرهنگ، قدرت نرم کشور هم توسعه یابد و بزرگداشت شهدای محراب، بزرگان و فرهیختگان در جامعه سبب افزایش قدرت نرم نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه عاقبت بخیری، بزرگترین نعمت خداوند به انسان است، ادامه داد: باور داریم هر مسئولی و مدیری در راستای اهداف شهدا گام بردارد و تلاش کند، حتماً عاقبت به‌خیر خواهد شد و اگر خلاف جهت شهدا گام بردارد، عاقبت به خیر نخواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ویژگی‌های شاخص و برجسته شهید مدنی از جمله انسجام‌بخشی و سیستم‌بخشی، وظیفه خود را سرلوحه گرفتن از ایشان دانست و گفت: روحانیت معزز و معظم همواره در تلاش برای حفظ سرمایه‌های اجتماعی و همواره ملجاء امن مردم بوده‌اند.

وی ادامه داد: اشتغال‌زایی و اشتغال‌پذیری از برنامه‌های ما است که اگر حوزه‌های علمیه در کنار مؤسسات و دانشگاه‌ها قرار بگیرند، خروجی این وحدت آثار قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

زلفی‌گل اظهار کرد: اگر روحانیت معظم یکی از اهداف خود را اشتغال‌زایی و رونق اشتغال قرار بدهند و از بزرگان بخواهند در مسیر رونق تولید سرمایه‌گذاری کنند، خواهند دید که جوانان همراه آنان خواهند بود و قدرت نرم نظام و روحانیت افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5302219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha