۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰

طی رقابتی نزدیک؛

نفرات برتر مسابقات وزنه برداری استان سمنان شناخته شدند

نفرات برتر مسابقات وزنه برداری استان سمنان شناخته شدند

سمنان- مسابقات وزنه برداری شهرستان‌های استان سمنان در دو رده بانوان و آقایان، یادبود قهرمانان حکمت شعار و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، مسابقات وزنه برداری شهرستان‌های استان سمنان در دو رده بانوان و آقایان یادبود قهرمانان حکمت شعار و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با معرفی برترین‌های اوزان مختلف به پایان رسید.

این رقابت‌ها به مدت یک روز با حضور ۱۳ وزنه بردار خانم و ۲۵ نفر از ورزشکاران مرد از شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان در ورزشگاه تختی شهر سمنان برگزار شد.

در رده مردان و در بخش نونهالان ابوالفضل صبور و حمید رضا سکوند و علی عزالدین، دسته ۵۵ کیلوگرم امیر رضا سکوند از سمنان، دسته ۶۷ کیلوگرم عرفان مقدم از سمنان، دسته ۷۳ کیلوگرم سجاد یداللهی از سمنان و دسته ۸۱ کیلوگرم سجاد هاشمی نسب از سمنان همچنین دسته ۸۹ کیلوگرم اسماعیل افتخاری از شاهرود، دسته ۹۶ کیلوگرم حسن برومند از شاهرود، دسته ۱۰۹ کیلوگرم محمد زارع از دامغان و دسته ۱۰۹+ کیلوگرم سینا جهان از سمنان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

در پایان مسابقات رده زنان نیز نفرات زیر دسته ۴۹ کیلوگرم هدیه کواتی از دامغان، دسته ۵۵ کیلوگرم ستایش رضائیان از سمنان، دسته ۵۹ کیلوگرم نیلوفر جندقیان از سمنان، دسته ۶۴ کیلوگرم فاطمه حسن پور از شاهرود، دسته ۷۱ کیلوگرم فاطمه معمارزاده از دامغان، دسته ۸۱ کیلوگرم زهرا صادقی از شاهرود، دسته ۸۷ کیلوگرم غزاله احمدیان از سمنان و دسته ۸۷+ کیلوگرم افسانه احمدیان از سمنان نفرات برتر شدند.

کد خبر 5313126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha