۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۹:۲۰

استاندار ایلام:

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام امسال تکمیل می شود

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام امسال تکمیل می شود

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اهتمام ویژه دولت به تکمیل طرح های حوزه بهداشت و درمان استان، گفت: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام امسال تکمیل می شود.

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نتایج سفر رئیس جمهور به استان اظهار کرد: در سفر ریاست جمهور به استان ایلام مصوباتی مهم برای توسعه استان اخذ شده است.

وی عنوان کرد: ۲۹ مرکز بهداشت و درمانی در استان نیمه تمام هستند، در سفر ریاست جمهوری قرار شد این مراکز تا پایان سال ۱۴۰۱ همه این مراکز به بهره برداری برسند.

استاندار ایلام اضافه کرد: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام که آماده افتتاح است و ۹۹ درصد کار انجام شده، با دستور ریاست جمهوری کار تامین تجهیزات این بیمارستان نیز انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان ملکشاهی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان ظرف یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نوذری عنوان کرد: تکمیل و راه اندازی دانشگاه پزشکی شهر ایلام با اعتباری حدود ۶ میلیارد تومان و نیز تکمیل ۱۰ مرکز بهداشت و درمانی یا خانه بهداشت با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام خواهد گرفت.

استاندار ایلام اضافه کرد: در حوزه آموزش و فرهنگ ۳۷ مدرسه در استان که نیمه تمام هستند قرار شد با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد تومان تمام این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل شوند.

وی گفت: تکمیل ۱۰ سالن ورزشی در شهرهای مختلف استان، اتمام استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر ایلام، تکمیل سه استخر نیمه تمام و احداث ۱۵ زمین چمن طبیعی در نقاط مختلف استان با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این سفر بوده است.

کد خبر 5317833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha