۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۱۵۰ بیمار کرونای مثبت در سمنان شناسایی شدند

۱۵۰ بیمار کرونای مثبت در سمنان شناسایی شدند

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و با بیماریابی فعال، ۱۵۰ بیمار تست مثبت در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی ظهر شنبه در جلسه همزمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۴ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بستری هستند، تاکید کرد: ۳۱ بیمار کرونایی در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه سیر بستری و ابتلاء به کرونا همچنان ادامه دارد، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته و با بیماریابی فعال، ۱۵۰ بیمار تست مثبت سرپایی در مجموعه تحت پوشش شناسایی شده است همچنین در منطقه تحت پوشش دانشگاه، در تزریق دز اول واکسن به مرز ۷۰ درصد رسیده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه در سطح جامعه در حال حرکت به سمت ساده انگاری هستیم که تقاضا داریم فرمانداران این بحث را مد نظر قرار دهند، ابراز کرد: مدارس با روال مصوب در حال انجام امور آموزشی و پرورش هستند در نتیجه باید مراقبت کنیم تا با یک هم افزایی، واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بیشتری انجام شود.

دانایی با بیان اینکه واکسن‌های ما عارضه‌های بسیار ناچیزی داشته و به تعداد انگشتان دست هم نیست و نباید به خانواده‌ها تزریق نگرانی کرد، افزود: واکسن‌ها برای دانش آموزان ایمن است و نیاز است تا مراکز انجام واکسیناسیون دانش آموزان افزایش پیدا کند.

کد خبر 5318281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha