۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

کسب عنوان برتر پایگاه مقاومت آبفا شیراز در وزارت نیرو

کسب عنوان برتر پایگاه مقاومت آبفا شیراز در وزارت نیرو

شیراز- پایگاه مقاومت آبفای شیراز از سوی وزارت نیرو برتر شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی که با حضور مشاور وزیر نیرو، رئیس بسیج شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق، فرماندهان پایگاه‌های صنعت آب و برق، فرمانده پایگاه بسیج خواهران، و نیز بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج آبفا شیراز بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از آرش محمدی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت تقدیر شد.

رئیس شورای انسجام بخشی بسیج صنعت آب و برق با تبریک انتخاب پایگاه بسیج آبفای شیراز به عنوان پایگاه برتر برای دومین سال پیاپی در وزارت نیرو این انتخاب شایسته را به مدیر عامل تبریک گفت.

مجتبی پارسایی گفت: کسب این عنوان، نشان دهنده برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی دقیق شرکت آب و فاضلاب شیراز است و ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از تجارب پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب و فاضلاب شیراز در سال آتی در صنعت برق استان هم نماینده‌ای در بین برترین‌های وزارت نیرو داشته باشیم.

در این مراسم بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا شیراز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اقدامات قابل تحسین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفا شیراز تقدیر کرد و افزود:
عملکرد پایگاه مقاومت بسیج هم در بخش خدمات و هم در بخش بسیج نمود خوبی داشته و شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در بحث‌های کرونا، حفاظت و آبرسانی فعال بوده وکسب رتبه اول مستلزم زحمات زیادی است.

بهروزی به کسب رتبه برتر استان شرکت آبفای شیراز در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و این موفقیت را مرهون زحمات تمامی همکاران دانست وگفت: بسیجیان در قسمت‌های مختلف شرکت یاریگر بوده اند.

وی تصریح کرد: تفکر ما باید بسیجی و برای گشایش مشکلات مردم باشد.

بهروزی به حضور همکاران شایسته در بسیج وپایگاه مقاومت اشاره کرد و افزود: سطح خدمات بیشتر شده و مردم از ما انتظار دارند و ما باید پاسخ‌های قانع کننده برای مردم داشته باشیم.

وی در این جلسه در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی در خصوص خدمات آبفا در سال جاری ارائه کرد و خاطر نشان ساخت: خدمات زیادی در خصوص کارهای زیربنایی صورت گرفته همچنین برنامه ریزی برای کاهش حداکثری مشکلات تأمین و توزیع آب و نیز خدمات فاضلاب برای سال آینده از الان صورت گرفته است‌.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفا شیراز نیز، اظهار داشت: عملکرد درخشان شرکت در همه بخش‌ها و کسب عناوین برتر در استان در جشنواره شهید رجایی بسیجیان پایگاه مقاومت را مکلف به انجام فعالیت بیشتر کرد.

آرش محمدی اظهار داشت: اقدامات انجام شده در بسیج به صورت گروهی بوده که این مهم بدون حمایت‌های مدیرعامل و معاون مالی و پشتیبانی میسر نمی‌شد.

وی تصریح کرد: دیدگاه جهادی و بسیجی مدیرعامل شرکت در اجرای پروژه‌ها، باعث تغییر رویکرد پایگاه مقاومت بسیج از نگاه صرفاً نظامی و امنیتی به رویکرد تسهیل گری و رفع موانع اجتماعی و فرهنگی برخی از پروژه‌ها، پیگیری مشکلات برخی از مشترکین، ایثارگران و بسیجیان، نقش آفرینی در پیشبرد پروژه‌هایی که برای بخش خصوصی کمتر جذابیت دارند، پل ارتباطی بین شرکت و دستگاه‌های نظارتی و دفاع از مقر (تأسیسات و تجهیزات شرکت) و پدافند غیر عامل شده است.

وی افزود: رتبه برتر کسب شده دربین ۱۶۷ پایگاه مقاومت زیرمجموعه وزارت نیرو برای دو سال متوالی در درجه اول لطف و عنایت پروردگار و حاصل یک کار منسجم تیمی بوده که با حمایت‌های همیشگی مدیرعامل، فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج ادارات حضرت ثامن (ع) و دیگر عزیزان صورت گرفته است.

در این جلسه وی نوید تأسیس یک گروه جهادی به نام شهدای آب شرکت آب و فاضلاب شیراز را داد.

کد خبر 5318780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا نادری بنی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      سلام عرض ادب سپاسگذار مدیر عامل محترم جناب مهندس بهروزی وفرامانده گروه جهادی جناب مهندس ارش محمدی که این امکان را بوجود آورده تا نیروهای جهادی فرصت خدمتگذاری را داشته باشند سپاسگذارم