۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰

چه مدل دوربین هایک ویژن برای خانه شما بهتر است؟

چه مدل دوربین هایک ویژن برای خانه شما بهتر است؟

آیا به دنبال خرید دوربین مداربسته هایک ویژن برای خانه یا محل کار خود هستید و برای پیدا کردن دوربین مداربسته مناسب برندهای مختلف را بررسی کرده اید؛ اما چه نوع دوربین مداربسته ای بهتر است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مطلب به صورت جداگانه به خرید دوربین مداربسته و دستگاه‌های ضبط DVR هایک ویژن که چه نوع مدلی برای خانه و محل کار شما بهتر است را توضیح خواهیم داد. دوربین‌ها و دستگاه‌های رکوردر هایک ویژن دارای چند ویژگی اصلی هستند که می‌توانید بر اساس آن‌ها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

در حقیقت این سؤال را می‌توان در سطح شخصی مطرح کرد. بهترین دوربین مداربسته دوربینی است که متناسب با خواسته‌ها و نیازهای شخصی شما باشد. و ممکن است آن چیزی نباشد که دیگران می‌خواهند. بنابراین اجازه دهید نگاهی بیندازیم که چه چیزی باعث ایجاد یک دوربین خوب می‌شود و نیازها و خواسته‌های شما را برآورده می‌کند.

نوع دوربین مداربسته هایک ویژن مناسب برای خانه

در مرحله اول، شما باید بدانید که در دوربین ایده آل خود به دنبال چه چیزی هستید. اکنون بیش از هر زمان دیگری انواع مختلفی از دوربین‌های مدار بسته در بازار وجود دارد

دوربین دام

دوربین بالت

سیمی فضای باز

سیمی فضای بسته

دوربین گردان PTZ

دوربین پانوراما

دوربین حرارتی

همه انواع دوربین مداربسته ممکن است ویژگی‌های خواصی را داشته باشند که متناسب با نیازهای شما نباشد. با این حال این ویژگی تنها چیزی نیست که می‌توان در یک دوربین ایده آل در نظر گرفت. دوربین دام و بولت معمولاً در خانه و محل کار بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوربین‌های سیمی بیشتر در مناطقی نصب می‌شود که کابل کشی به راحتی بتوان انجام داد. دوربین نوع دام بیشتر در مکان‌های بسته مانند اتاق راه روها آسانسور که دارای سقف باشد نصب می‌شود و در نوع بیرون و خارجی مورد استفاده مشود. دوربین بالت بیشتر در محیط بیرون و بر روی دیوار نصب می‌شود. دوربین‌های بیسیم بیشتر در مکان‌های نصب می‌شود که کابل کشی نمی‌توان انجام داد. دوربنی های گردان و یا PTZ بیشتر برای فضای بزرگ و خیلی باز مورد استفاده می‌شود مانند حیاط بسیار بزرگ و برای خانه مناسب نیست. دوربین‌های پانوراما بیشتر برای ضبط تصاویر ۳۶۰ درجه استفاده می‌شود. دوربین‌های حرارتی هم از اسمش مشخص هستش گرمای محیط را آنالیز می‌کند.

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن مناسب برای خانه

به خاطر داشته باشید که نوع دوربینی که می‌خواهید از آن برای خانه و محل کار خود استفاده کنید دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که می‌تواند تمام خواسته‌های شما رو برآورده کند. نور مادون قرمز بزرگ! شاید آنها را دیده باشید چراغ LED در اطراف لنز دوربین است. آن ویژگی است که به دوربین اجازه می‌دهد تا در نور ضعیف و تاریک مشاهده کنید و اینکه ضبط کند. بنابراین، اگر می‌خواهید دید در شب داشته باشید، باید دوربین دید درشب انتخاب کنید. اگرچه نور مادون قرمز فقط یکی از ویژگی‌های بسیاری پیش پا افتاده ای است که در تمامی دوربین‌های مداربسته امروزی وجود دارد و در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته هایک ویژن برای خانه و محل کار شما کمک می‌کند. سایر ویژگی‌هایی دوربین مداربسته که می‌تواند در تصمیم شما تأثیر بگذارد عبارتند از:

اعلان ها و هشدارها

نیروی برق پشتیبان

سنجش حرکت

صدا دو طرفه

تشخیص چهره

دسترسی آنلاین در فضای ذخیره ابری

پخش زنده

مقاومت در برابر آب و هوا

هشدار صدا غیرمعمول

چرخش دوربین ،Pan Tile

زوم دیجیتال و اپتیکال

اتصال به دستیاران هوشمند (مانند Google و Alexa)

در میان بسیاری از ویژگی‌های دیگر که می‌تواند در تعیین نوع دوربین مدار بسته برای نظارت بهتر به شما کمک کند. با این وجود مشخصات فنی بر روی جعبه دوربین است که شماره و اعدا مختلفی هستش و ممکن است شما نفهمید این اعداد برای چی می‌باشد و شما ممکن است هدف آنها را نفهمید. در جعبه دوربین معمولاً موارد زیر را مشاهده می‌کنید:

وضوح رنگ و رزولیشن

اندازه لنز دوربین

سرعت شاتر

قدرت دید در شب دوربین

و یژگی های اضافی

پرفروش‌ترین مدل‌های دوربین توربو HD دو مگاپیکسل هایک ویژن مناسب برای خانه

بهتری مدل دوربین توربو HD دو مگاپیکسل هایک ویژن مناسب برای خانه

دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن سری جدید دوربین مداربسته هایک ویژن است که این شرکت این دوربین‌ها را جایگزین دوربین‌های آنالوگ موجود در بازار با تکنولوژی HD-TVI به بازار و در هایک ویژن پلاس نمایندگی هایک ویژن موجود و به فروش می‌رسد.

این سری از مدل هایک ویژن قیمتی بسیار کمتر از دوربین‌های تحت شبکه در بازار را دارد که بیشتر برای استفاده در منازل و ساختمان‌های مسکونی مورده استفاده می‌شود.

۱۰df۳t-f دوربین ۲ مگاپیکسل دید در شب ۲۰ متر از نوع بالت

۱۶d۰t-it دوربین ۲ مگاپیکسل دید در شب ۲۰ متر از نوع بالت

۷۶d۰t-itpfs دوربین ۲ مگاپیکسلی دید در شب ۲۰ متر دارای میکگروفن داخلی از نوع بالت

۱۲dft-fc دوربین ۲ مگاپیکسل هدید در شب ۴۰ متر رنگی از نوع بالت

۵۶d۰t-it۱ دوربین ۲ مگاپیکسل دید در شب ۲۰ متر از نوع دام

۷۶d۰t-itpf دوربین ۲ مگاپیکسلی دید در شب ۲۰ متر از نوع بالت

بهترین دستگاه DVR هایک ویژن برای خانه

بهترین دستگاه DVR هایک ویژن برای خانه

۱. تعداد کانال ورودی تصویر

دستگاه DVR هایک ویژن با تعداد کانال‌های مشخصی به بازار ارائه می‌شوند. این دستگاه‌ها شامل دستگاه‌های ۴، ۸، ۱۶، ۲۴ و ۳۲ کاناله هستند. برای مثال چنانچه شما ۵ دوربین هایک ویژن خریداری کنید نیاز به یک دستگاه ضبط ۸ کاناله هایک ویژن خواهید داشت.

۲. کیفیت تصویر مورد پشتیبانی

همانطور که دوربین‌های هایک ویژن با کیفیت‌های متفاوتی به بازار ارائه می‌شوند (برای مثال ۲ یا ۵ مگاپیکسلی) هر کدام از دستگاه‌های هایک ویژن نیز توان پشتیبانی از کیفیت تصویر متفاوتی را خواهند داشت. برای مثال دستگاه DS-۷۲۱۶HQHI توانایی ساپورت دوربین‌ها تا ۳ مگاپیکسل را دارد و برای خانه و محل کار سری ۷۲۰۰ مناسب است.

۳. تعداد هارددیسک

دستگاه‌های رکوردر هایک ویژن معمولاً دارای یک و یا دو پورت SATA برای اتصال به هارد هستند که کاربر می‌تواند هارد مورد نظر با ظرفیت دلخواه خود را به آن متصل نماید. توصیه می‌شود قبل از خرید از مشاور یا کارشناس فروش تعداد هارد و ظرفیت پشتیبانی دستگاه را سوال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله انتخاب هارد دیسک مناسب برای دوربین هایک ویژن مراجعه کنید.

۴. تعداد ورودی / خروجی دستگاه

معمولا دستگاه DVR دارای انواع پورت‌های خروجی و ورودی هستند که از جمله می‌توان به پورت میکروفون، رابط USB هایک ویژن، پورت HDMI هایک ویژن و سایر پورت‌های LAN ،VGA ،RS۴۲۵ و … اشاره نمود.

بهترین مدل دستگاه د ی وی آر ۲ مگاپیکسل می‌توان به مدل‌های سری ۷۲۰۰ HQHI اشاره کرد که برای خانه و محل کسب و کار شما مناسب می‌باشد.

کلام آخر

برای پاسخ به این سؤال، “چه نوع دوربین مدار بسته هایک ویژن برای نظارت خانه و محل کار شما بهتر است؟ ”، باید از خود بپرسید که از یک دوربین چه می‌خواهید و چه احتیاج دارید. چه رزولوشن و چه ویژگی‌هایی در دوربین مدنظر شما می‌باشد؟ کدام مارک با بودجه شما متناسب است؟ اگرتشخیص دادید که چه نوع دوربین مداربسته ای برای شما بهتر است برای خرید می‌توانید به فروشگاه هایک ویژن پلاس مراجعه کنید و از تخفیف‌ها نجومی برخوردار شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5319149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha