۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۷:۳۴

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

اعزام ۲ تیم ارزیاب به منطقه زلزله‌زده چهارمحال و بختیاری

اعزام ۲ تیم ارزیاب به منطقه زلزله‌زده چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در این استان گفت: دو تیم ارزیاب زمینی به منطقه اعزام شده است.

ایرج کیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دوتیم برای ارزیابی به منطقه اعزام شده است، اظهار کرد: ۱۰ تیم در آماده باش قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هر تیم متشکل از پنج نفر است، عنوان کرد: در صورت نیاز بسته‌های مواد غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه به منطقه ارسال می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تلفات جانی تا کنون گزارش نشده است، ادامه داد: کمبودی در زمینه مواد غذایی و امکانات برای کمک رسانی وجود ندارد.

خسرو کیانی سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری هم در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد. زمین لرزه ۵.۷ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین چهارمحال و بختیاری را لرزاند.

وی تصریح کرد: این زمین لرزه ساعت شش و ۹ دقیقه و ۲۸ ثانیه در ۱۰ کیلومتری عمق زمین و در موقعیت طول جغرافیایی ۴۹.۷۸ و عرض جغرافیایی ۳۲.۰۴ رخ داد.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری مرکز زمین لرزه را «چلگرد» عنوان کرد و افزود: بر اساس این گزارش، نزدیک‌ترین شهرها به محل وقوع این زمین لرزه ۳۳ کیلومتری «چلگرد» چهارمحال و بختیاری، ۳۷ کیلومتری «قلعه خواجه» خوزستان و ۶۳ کیلومتری «ایذه» خوزستان ثبت شده است.

کیانی ادامه داد: همچنین نزدیک‌ترین مراکز استان‌ها به محل وقوع این زلزله ۱۰۲ کیلومتری شهرکرد و ۱۵۸ کیلومتری اهواز گزارش شده است.

کد خبر 5319453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha