۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۸:۱۳

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

تکمیل پروژه گردنه صلوات آباد نیازمند ۶۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل پروژه گردنه صلوات آباد نیازمند ۶۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

سنندج- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: برای ایمن سازی گردنه صلوات آباد سنندج به ۶۰۰ میلیارد ریال و برای احداث پنج تونل در این مسیر به پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، عرفان مرادی یکشنبه شب در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان از پروژه تعریض گردنه صلوات آباد سنندج اظهار کرد: گردنه صلوات آباد سنندج در محور سنندج - دهگلان، ۲۱ کیلومتر طول دارد و یکی از حادثه‌خیزترین مسیرهای استان کردستان است.

وی افزود: به منظور کاهش مخاطرات در این مسیر و رفاه حال شهروندان، عملیات تعریض و ایمن سازی این پروژه آغاز شده و تاکنون در پروژه گردنه صلوات آباد ۷۳۰ میلیارد ریال هزینه شده اس.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان اعلام کرد: برای سال جاری ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است که تاکنون ۷۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۳ کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان مهرماه نیز چهار کیلومتر دیگر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مرادی خاطرنشان کرد: علاوه بر نیاز ۶۰۰ میلیارد ریالی برای رفع نواقص و ایمن سازی مسیر به پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای احداث پنج تونل جدید به طول سه هزار و ۲۰۰ متر در این پروژه نیازمندیم که امیدواریم این اعتبارات در بازه زمانی کوتاهی تخصیص یابد.

کد خبر 5319483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha