۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

اماکن مسکونی پشتکوه فریدونشهر بر اثر زلزله ترک برداشتند

 اماکن مسکونی پشتکوه فریدونشهر بر اثر زلزله ترک برداشتند

اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اماکن مسکونی در پشتکوه دوم فریدونشهر متاثر از زمین لرزه بامداد امروز در مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان دچار ترک خوردگی شدند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زمین لرزه ۵.۷ ریشتری صبح امروز در روستای چلگرد استان چهارمحال و بختیاری و قلعه خواجه خوزستان در مناطق غرب، جنوب و مرکز استان اصفهان احساس شد، اظهار داشت: پس از وقوع زمین لرزه هفت تیم ارزیاب برای بررسی به مناطق غرب و جنوب غرب استان فوری اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه در مناطق همجوار استان اصفهان از جمله فریدونشهر، بوئین و میاندشت و چادگان مورد خاصی گزارش نشده است و فقط در پشتکوه دوم از توابع فریدونشهر برخی از اماکن مسکونی دچار ترک خوردگی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده‌باش نیروهای امدادی و واحد هشدار سریع استان خبر داد و ابراز داشت: همچنین برای کمک رسانی به استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان اعلام آمادگی کردیم.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: زلزله صبح امروز به صورت تکانه و لرزه و حتی توسط شهروندان اصفهانی و همچنین در مناطق شهری و روستایی به ویژه غرب و جنوب استان احساس شد.

به گزارش مهر، زمین لرزه ۵.۷ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ساعت ۶ و ۹ دقیقه صبح امروز روستای چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری و قلعه خواجه استان خوزستان را لرزاند.

کد خبر 5319743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha