۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۹

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا:

شکست صدام در دفاع مقدس راهبردی بود

شکست صدام در دفاع مقدس راهبردی بود

دهلران-جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا گفت: شکست صدام و همپیمانانش در جنگ هشت ساله یک شکست راهبردی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر فرج الله رزم جویی ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت امیر خلبان شهید غلامرضا چاغروند در دهلران اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری امام راحل و پشتوانه مردم به پیروزی رسید.

وی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در صدد بودند که انقلاب را از بین ببرند چون منافع آنها در خطر بود، با پیروزی انقلاب اسلامی دست آنها از این منابع کوتاه شد و در تلاش بودند که این انقلاب نو پا را از بین ببرند و مجدد دست به چپاول بزنند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا اضافه کرد: دشمنان نظام صدام را تجهیز و پشتیبانی و جنگ تحمیلی را به راه انداختند و در ۳۱ شهریور سال ۵۹ یک تجاوز و جنایت ناجوانمردانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند، اما با درایت و تیزبینی امام راحل و حضور مردم در صحنه‌های دفاع مقدس شکست متحمل شدند.

رزم جویی گفت: شهید چاغروند در مقابل دشمن شجاعانه از توهین به امام امت خودداری و سرش را تقدیم امام (ره) و انقلاب و ارزش‌ها و ولایت کرد.

وی ادامه داد: بدنه اصلی ارتش قبل از پیروزی انقلاب انقلابی بود، اگر بدنه ارتش انقلابی نبود معلوم نبود در بهمن ۵۷ چه اتفاقی می‌افتاد، کسانی که در دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب اسلام کردند کسانی بودند که قبل از انقلاب به استخدام ارتش در آمده بودند و شهید چاغروند یکی از آن شهدا است.

کد خبر 5320083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha