۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲

فرماندار سنقر و کلیایی خبر داد؛

واکسیناسیون بیش از ۵۰درصد از دانش آموزان سنقر و کلیایی

واکسیناسیون بیش از ۵۰درصد از دانش آموزان سنقر و کلیایی

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اعلام خبر واکسیناسیون بیش از ۵۰درصدی دانش آموزان سنقر و کلیایی، گفت: روند و سرعت واکسیناسیون در شهرستان سنقر و کلیایی مناسب است.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با شروع واکسیناسیون بالای ۱۲ ساله‌ها در شهرستان سنقر و کلیایی استقبال خوبی را برای تزریق واکسن در این گروه سنی بودیم و تا به امروز بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال در شهرستان سنقر و کلیایی واکسینه شده‌اند.

وی افزود: آمار ثبت شده از افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال واکسینه شده در شهرستان سنقر و کلیایی بیش از ۳۵۰۰ نفر است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به آمار قابل قبول افراد واکسینه شده در شهرستان سنقر و کلیایی، تصریح کرد: بیش از ۷۳ درصد جمعیت هدف بالای ۱۲ سال در این شهرستان در مرحله اول واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: از این آمار در حدود ۴۴ درصد دُز دوم واکسن را دریافت کرده و به صورت کامل واکسینه شده‌اند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان در شهرستان سنقر و کلیایی هم برای تزریق دُز سوم واکسن آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه وضعیت کرونایی شهرستان سنقر و کلیایی در حال حاضر نارنجی است، گفت: اپیدمی کرونا در این نزدیک به ۲ سال نشان داده وضعیت نارنجی بسیار شکننده است و هرگونه سهل انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند شرایط را مجدداً در شهرستان سنقر و کلیایی قرمز کند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی بیان کرد: با توجه به ظرفیت مناسبی که مراکز تجمعی تزریق واکسن در این شهرستان دارند، از همه مردم دعوت می‌شود تا در اسرع وقت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

کد خبر 5325237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha