۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

در گفت و گو با مهر اعلام شد؛

توسعه و پیشرفت شهرستان گراش اولویت سفر نماینده دولت باشد

توسعه و پیشرفت شهرستان گراش اولویت سفر نماینده دولت باشد

گراش- فرماندار گراش گفت: در سفر نماینده رییس جمهور به گراش مطالبات مهم و توسعه ای گراش به عنوان یک اولویت مهم مطرح خواهد شد.

مجید غلام پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هفتمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس، گفت: دکتر عین الهی وزیر بهداشت و درمان نماینده معین هیأت دولت در شهرستان گراش در سفر رئیس جمهوری به استان فارس تعیین شده و مردم گراش روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه میزبان نماینده رئیس جمهور هستند.

وی سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به گراش را فرصتی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت شهرستان دانست و افزود: شهرستان گراش آماده استقبال از وزرا و معاونین دولت سیزدهم است قطعاً سفر آیت الله رئیسی و هیأت دولت نتایج خوبی برای استان دارد و مایه خیر و برکت برای شهرستان گراش نیز خواهد بود.

فرماندار گراش در تشریح جزئیات سفر نماینده رئیس جمهور به این شهرستان تصریح کرد: با هماهنگی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات و خواسته‌های مردم در این سفر بررسی می‌شود و ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه تمام و همچنین بازدید از پتانسیل و ظرفیت شهرستان در حوزه‌های مختلف، موانع پیش رو رشد و توسعه شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

غلام پور با اشاره به بخشی از مطالبات و خواسته‌های مردمی این شهرستان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، تکمیل و بهره برداری از محور چک چک، توسعه شهرک صنعتی و ایجاد نواحی صنعتی در بخش ارد و دهستان فداغ، تکمیل تونل شهدای خلیج فارس، تکمیل پروژه ساخت مجتمع اداری، ارتقا زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان و استفاده از ظرفیت موجود دانشکده و بیمارستان در راستای ایجاد قطب پزشکی و جذب توریسم درمانی از اصلی‌ترین مطالبات مردم و مسئولان شهرستان گراش است.

او همچنین با اشاره به مشکلات آب رسانی به بخش ارد و ضرورت تأمین آب شرب در بخش مرکزی، افزود: آب‌رسانی از خط انتقال سد سلمان فارسی به بخش ارد با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی همراه و نیاز است این طرح در راستای حل مشکل کمبود آب در این بخش هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه گازرسانی به بخش مرکزی شهرستان گراش می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کند، یادآور شد: پروژه گازرسانی به بخش مرکزی نیازمند شتاب بیشتر است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ با گازرسانی به تمام روستاهای واجد شرایط گراش، این منطقه به عنوان شهرستان سبز معرفی شود.

نماینده دولت در شهرستان گراش در ادامه با اشاره به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در روستاها و مناطق شهری افزود: رفع کمبود فضا و احداث سالن‌های ورزشی در بخش ارد و دهستان‌های فداغ و خلیلی، تکمیل و توسعه سالن ورزشی محبی و مجموعه ورزشی شهدا، توجه به ورزش بانوان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها از اولویت برخوردار است.

غلام پور با اشاره به ظرفیت‌های بخش بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: رفع موانع، توسعه همه جانبه زیرساخت‌ها و استفاده از ظرفیت حوزه بهداشت و درمان و معرفی گراش به عنوان قطب پزشکی استان یکی از مطالبات به حق خیرین سلامت و شهروندان گراشی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مباحث توسعه‌ای در این سفر دنبال خواهد شد، افزود: بی شک در سفر نماینده رئیس جمهور بسیاری از طرح‌های توسعه‌ای و موانع پیش رو در شهرستان بررسی خواهد شد و امیدواریم که این سفر برای مردم گراش پر خیر و برکت باشد.

کد خبر 5326552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha