۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

همه اقشار جامعه به سهم خود در نظم و امنیت نقش دارند

همه اقشار جامعه به سهم خود در نظم و امنیت نقش دارند

شیراز - جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر ترویج آموزش همگانی در رانندگی، گفت: همه اقشار جامعه به سهم خود در نظم و امنیت نقش دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک زاده در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی که به مناسبت هفته ناجا و در مجتمع طلاییه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های مسئول در حوزه راهنمایی و رانندگی، با هوشمند سازی و ارائه آموزش‌های همگانی فرهنگ رانندگی را در جامعه ارتقا دهیم.

وی افزود: با توجه به شعار هفته ناجا در سال جاری با عنوان "پلیس هوشمند، امنیت پایدار"، نیروی انتظامی با آماده کردن زیر ساخت‌های سیستمی و الکترونیکی به دنبال آن است تا حضور فیزیکی مردم در اماکن انتظامی را کاهش دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس طرح همیاران پلیس را یکی از طرح‌های موفق نیروی انتظامی در حوزه راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای کاهش حوادث رانندگی که یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌های اخیر بوده است، اقدام کنیم.

سردار ملک زاده یکی از مشکلات و آسیب‌ها را جزیره‌ای عمل کردن در موضوعات مختلف عنوان کرد و افزود: همه دستگاه‌های مربوطه در حوزه راهنمایی و رانندگی، باید به صورت یکپارچه در کنارهم باشند و نسبت به عملیاتی کردن اقدامات در راستای کاهش حوادث رانندگی اقدام کنند.

در پایان این مراسم، با اهدا لوح تقدیر از نمونه‌های ترافیکی در حوزه‌های مختلف، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 5326932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha