۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۵

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان:

خدمت به مردم بزرگترین شکر نعمت زندگی در سایه نظام اسلامی است

خدمت به مردم بزرگترین شکر نعمت زندگی در سایه نظام اسلامی است

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به اینکه خدمت به مردم بزرگترین شکر نعمت زندگی در سایه نظام اسلامی است، گفت: مردم وارثان اصلی این نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان در مراسم تجلیل از نیروهای خدمات درمانی و کمک پرستارهای بیمارستان‌های کرونایی کشور ضمن تشکر از این افراد و تبریک بابت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: شهید نواب صفوی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفته است خدایا یک حکومت دینی و اسلامی برای ما فراهم کن و اگر چنین حکومتی اتفاق افتاد از خدا می‌خواهم که به من چنین توفیقی دهد که جاروکش خیابان‌های آن نظام باشم. در طول تاریخ بسیاری از بزرگان آرزو کردند که خداوند توفیق دهد که زیر سایه ولایت و نظام اسلامی کار کنند.

وی ادامه داد: امروز این توفیق برای ما حاصل شده است و خداوند عنایتی در حق ما کرده است که در سایه حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم، در نسل‌های گذشته برای هزاران نفر این توفیق حاصل نشده است و زندگی در این حکومت را باید برای خودمان یک نعمت بدانیم و شکر این نعمت این است که بتوانیم کار کنیم.

مجیدی تصریح کرد: خیلی از بزرگان ما مانند مقام معظم رهبری گفته‌اند بزرگترین کار امروز برای جمهوری اسلامی این است که به مردم که وارثان اصلی این نظام هستند خدمات دهیم و چه خدماتی از کاری که نیروهای خدماتی و کمک پرستار انجام می‌دهند بهتر و بالاتر است.

وی افزود: هر کسی در هر جای نظام جمهوری اسلامی کار می‌کند کار بزرگی می‌کند و تصور نکنید که فقط رئیس جمهور و نماینده مجلس کار بزرگ انجام می‌دهند و مجموع اینها کار نظام را شکل می‌دهد، لذا اگر به این قضیه توجه کرده باشیم آن وقت کارهای خودمان را زیبا می‌بینیم حتی اگر در گوشه باشیم که کسی ما را نبیند و اگر امروز بتوانیم این حرکات را زمینه سازی کنیم که به آن تمدن بزرگ که خواست مقام معظم رهبری است برسیم کار بزرگی است.

کد خبر 5328203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha