۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

صدور و توزیع ۱۴۶ کارت مربیگری هلال احمر در خراسان جنوبی

صدور و توزیع ۱۴۶ کارت مربیگری هلال احمر در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از صدور و اعطای ۱۴۶ کارت مربیگری هلال احمر برای اولین بار در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی صبح چهارشنبه در مراسم رونمایی از تجهیزات آموزشی خانه های هلال با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی در جهت ارتقای آمادگی عموم مردم در مقابله با حوادث اظهار داشت: اجرای سرفصل های عملی امدادی کمک های اولیه در جهت توانمندی و آمادگی فراگیران در کلاس های آموزشی بسیار مهم و ضروری است.

وی از توزیع ۲۹ مانکن آموزشی سی پی آر با هدف استفاده در دوره های آموزشی خانه های هلال، افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان جهت تامین این مانکن ها هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر به ازای هر ۵ مربی یک مانکن آموزشی در اختیار داریم که امیدواریم بتوانیم عقب ماندگی در حوزه آموزش ها را با استفاده از مربیان مجرب و تجهیزات مدرن جبران کنیم.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی بازآموزی ویژه مربیان تحت عنوان سی پی آر پیشرفته خبر داد و گفت: کتاب آموزشی تحت عنوان «راهنمای سریع کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات» نیز بین مربیان جهت تدریس توزیع می شود.

رضایی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور کارت مربیگری هلال احمر صادر شده است، عنوان کرد: امروز ۱۴۶ نفر از مربیان سطح استان کارت مربیگری خود را دریافت می کنند.

کد خبر 5332240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha