۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳

نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه رهبری و سازمان حج برگزار شد

نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه رهبری و سازمان حج برگزار شد

جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

در این جلسه داوود باقری مسئول هماهنگی دبیرخانه کارگروه‌های ۲۰ گانه بازنگری فرآیندهای اجرایی در حوزه حج و زیارت درباره بررسی‌های انجام شده در خصوص وظایف و مسئولیت‌های دفاتر نمایندگی سازمان حج در عراق و سوریه گزارش داد و پیشنهادات مطرح شده در کارگروه مذکور را بیان کرد.

در ادامه این جلسه علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت اولویت‌های مورد نظر برای این دفاتر و نقش آنها در دوره جدید فعالیت را تشریح و تصریح کرد: در این فرآیند نیز خدماتی که به زائران اعتاب مقدسه ارائه خواهد شد تحت نظارت و مدیریت سازمان حج و زیارت خواهد بود.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات و آقای حمید رضا محمدی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات سازمان حج و زیارت طراحی و اقدامات صورت گرفته را در راستای تسهیل سفرهای زیارتی به اعتاب مقدسه، ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها با رویکرد کاهش تصدی گری سازمان حج توصیف کردند.

این گزارش حاکیست، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص وظایف و مسئولیت‌های دفاتر خدمات زیارتی در طراحی جدید و جذب حداکثری زائر با توجه به اجرایی شدن لغو روادید سفر به عراق در آینده تاکید و تصریح کرد: رضایتمندی زائر در قالب مجموعه خدماتی که به زائر ارائه خواهد شد باید جزو اولویت‌ها باشد.

کد خبر 5335666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha