۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰

فرمانده انتظامی فردیس خبر داد؛

اجرای طرح ارتقای امنیت در فردیس/ کشف بیش از ۱۹۱ فقره سرقت

اجرای طرح ارتقای امنیت در فردیس/ کشف بیش از ۱۹۱ فقره سرقت

فردیس - فرمانده انتظامی فردیس از اجرای طرح ارتقای امنیت در این شهرستان و کشف ۱۹۱ فقره سرقت در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت و همچنین ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، در طرح ۷۲ ساعت اخیر که در شهرستان فردیس به اجرا درآمد، با تلاش بی وقفه مأموران، تاکنون ۳۷ نفر سارق اموال شناسایی، دستگیر و بیش از ۱۹۱ فقره انواع سرقت کشف شده است.

وی با اشاره به نقش مثبت راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در کاهش حضور معتادان متجاهر در سطح معابر و خیابان‌ها، اظهار داشت: در اجرای طرح بیش از ۳۰ فروشنده خرد مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از ۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی فردیس با اشاره به کشف ۱۶ خودرو و ۶۴ قلم لوازم داخل خودرو از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، اظهار داشت: به دلیل حجم قابل توجه کشفیات این طرح، هنوز ارزش ریالی اموال مسروقه تعیین نشده است.

وی افزود: دستگیری ۱۴ نفر مجرم سایبری که با انواع شگردهای اینترنتی مبادرت به تخلیه کارت‌های بانکی و سو استفاده از اطلاعات خصوصی شهروندان می‌کردند نیز از دستاوردهای این طرح سه روزه است.

وی با هشدار به سارقان، اوباش و مخلان امنیت، خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان فردیس با رصد فعالیت اوباش و مجرمین در مناطق مختلف شهرستان و با اجرای مستمر و قدرتمند طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی اجازه عرض اندام به مخلان امنیت را نخواهد داد.

کد خبر 5339539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha