۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵

مدیرکل فنی و حرفه‌ای البرز:

فنی و حرفه‌ای به دنبال ارائه مهارت‌های منجر به اشتغال است

فنی و حرفه‌ای به دنبال ارائه مهارت‌های منجر به اشتغال است

کرج - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: این سازمان به دنبال ارائه مهارت‌های منجر به اشتغال است و در این راستا گام بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد غفاری بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی خواهران طلاب که در محل حوزه علمیه کوثر برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی حوزه علمیه کوثر ویژه خواهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، توانمندسازی افراد از طریق ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی است، تصریح کرد: این سازمان به دنبال ارائه مهارت‌های منجر به اشتغال است و در این راستا گام بر می‌دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز بیان کرد: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی بر پایه سه رکن نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و مهارت آموزی طرح ریزی شده و افتتاح این مرکز در حوزه علمیه کوثر، گام مؤثری در ارتقای مهارت و توانمندسازی مهارتی خواهران طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد منتج مسئول قرارگاه محرومیت زدایی استان البرز نیزز در این بازدید با قدردانی از همکاری‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بر اساس تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با قرارگاه محرومیت زدایی در راستای توانمندسازی اقشار محروم استان اظهار کرد: امیدواریم با راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در حوزه علمیه، مسیر ارائه آموزش‌های مهارتی به طلاب به صورت کمی و کیفی با استفاده از توان و ظرفیت فنی وحرفه ای و حوزه علمیه فراهم شود.

در این نشست برنامه ریزی لازم برای افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان فردیس صورت گرفت.

کد خبر 5339631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha