۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۰۲

دبیر ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین:

قزوین نیازمند استانداری جهادی و انقلابی است

قزوین نیازمند استانداری جهادی و انقلابی است

قزوین- دبیر ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین گفت: استاندار بومی می‌تواند یک انتخاب خوب برای قزوین باشد چرا که شناخت کافی از منابع، ظرفیت‌ها و نیز چالش‌ها دارد.

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح شاخصه‌های استاندار قزوین اظهار کرد: استانداران کشور و به‌خصوص استاندار قزوین باید نگاهی جهادی و انقلابی داشته باشد و به موضوعات و نیازهای استان قزوین از همین دریچه بنگرد.

وی ادامه داد: استاندار بومی می‌تواند یک انتخاب خوب برای قزوین باشد چرا که شناخت کافی از منابع، ظرفیت‌ها و نیز چالش‌ها دارد، فردی که با چهارچوب مدیریت آشنا است و به توان استان و خود ایمان دارد.

دبیر ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین ادامه داد: خلأ نگاه انقلابی و مدیریت جوان و یکپارچه در سال‌های گذشته در قزوین حس می‌شد و افرادی که امروز در رأس امور قرار دارند برای به حرکت درآوردن چرخ توسعه در کشور و استان باید با انتخاب‌های به‌جا در جهت رفع مشکلات قدم بردارند.

این فعال سیاسی بیان کرد: بسیاری از جوانان مؤمن و تحصیل‌کرده امروز در قزوین حاضر هستند که این آمادگی را دارند تا مشکلات را احصا کنند و در مقام عمل به کم استان بیایند.

شفیعی‌ها عنوان کرد: بحران آب و فرونشست دشت قزوین، رساندن صنعت استان به نقطه اوج و افزودن بر آن برای ایجاد زمینه شغلی برای جوانان، تعامل با تمام گروه‌ها و نگاه‌های سیاسی و برآورده کردن دغدغه‌های اصلی عمومی موضوعاتی است که استاندار آینده باید اشراف کاملی به امور آن‌ها داشته باشد

وی در خاتمه یادآور شد: در قزوین ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی زیادی وجود دارد که با نگاه‌های گذرا کمتر توجهی به آن‌ها شده است و امروز این اجتماع جوان نیاز دارد که به خواسته‌های فرهنگی و اجتماعی‌اش به‌صورت جدی رسیدگی شود لذا استاندار آینده قزوین باید در مواضع فرهنگی علاوه بر رویکرد اقتصادی و سیاسی دست پری برای استان داشته باشد.

کد خبر 5342471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha