۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴

توسط انتشارات مرسل انجام شد؛

«مشاوره قبل از ازدواج» برای بار دوم در کتابفروشی‌ها

«مشاوره قبل از ازدواج» برای بار دوم در کتابفروشی‌ها

کتاب «مشاوره قبل از ازدواج؛ راهنمایی برای درمانگران» نوشته آنجلا اسکورتو با ترجمه یاسر مدنی و حمیدرضا گلشن توسط انتشارات مرسل به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مشاوره قبل از ازدواج؛ راهنمایی برای درمانگران» نوشته آنجلا اسکورتو با ترجمه یاسر مدنی و حمیدرضا گلشن به‌تازگی توسط انتشارات مرسل به چاپ دوم رسیده است.

این‌کتاب راهنمایی است برای درمانگران و مشاوران که مشکلات معمول زوج‌ها را مورد توجه قرار می‌دهند؛ زوج‌هایی که زندگی مشترک را شروع کرده و یا با آن روبه‌رو هستند. این‌راهنمای گام به گام به آموزش راهبردهای مداخله‌ای برای مشکلات رایج پیش از ازدواج از قبیل فشار مالی، تعامل اقوام طرفین و مسائل بهداشت روانی می‌پردازد.

کتاب «مشاوره قبل از ازدواج» به مخاطب مهارت‌های مفیدی نظیر همدلی، سازگاری و ایجاد ارتباط موفق را برای جمعیت بالقوّه متنوع مراجعان آموزش می‌دهد. آنجلا اسکورتو نویسنده این‌کتاب که یک درمانگر جنسی است و در بالوین ایالات میسوری فعالیت دارد، در پی کمک به درمانگران، برای ارزیابی‌ و تنظیم برنامه‌های درمانی است تا این‌برنامه‌ها برای هریک از زوج‌ها به‌صورت شخصی تنظیم کنند و واجد انتظاراتی معقولانه باشند.

یک فصل از کتاب پیش‌رو مربوط به نکات درمان جنسی است.

چاپ دوم این‌کتاب با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۴۹ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5343068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha