۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹

مدیر حرکت‌های جهادی سپاه البرز خبر داد؛

برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی سپاه در مناطق حاشیه‌نشین کرج

 برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی سپاه در مناطق حاشیه‌نشین کرج

کرج - مدیر مرکز حرکت‌های جهادی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری سومین مرحله رزمایش گروه‌های جهادی سپاه در مناطق حاشیه‌نشین کرج خبر داد.

میلاد بوئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت گروه‌های جهادی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار کرد: گروه‌های جهادی سپاه استان البرز هر هفته خدمات پزشکی گوناگونی را در مناطق محروم و کمتر برخوردار کرج ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته با همکاری گروه‌های جهادی ویزیت رایگان در منطقه ۳ کرج و اخترآباد انجام شد، تصریح کرد: در تداوم این امر، هفته جاری خدمات پزشکی توسط پزشکان متخصص در مناطقی مانند آق تپه، سهرابیه و کیانمهر انجام می‌شود.

مدیر مرکز حرکت‌های جهادی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به ارائه خدمات مشترک گروه‌های جهادی سپاه البرز و شهرداری کرج در مناطق حاشیه شهر به عنوان پاکداشت شهر در جمعه هر هفته، خاطرنشان کرد: جمعه گذشته معضلاتی از قبیل جمع‌آوری نخاله و لایروبی جوی‌های آب و … انجام شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته در منطقه سهرابیه با همکاری مردم، شهرداری و گروه‌های جهادی نخاله‌ها جمع‌آوری شد، گفت: یک معبر اصلی خاکی که محل رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه بود از روز گذشته کارهای مقدماتی آن انجام شد و تا پایان هفته آسفالت آن انجام می‌شود.

بوئینی اظهار کرد: در سومین مرحله رزمایش گروه‌های جهادی خدمات‌رسانی به مناطق محروم روز جمعه انجام می‌شود و گروه‌های جهادی مردم محله را برای رفع معضلات محله و مناطق دعوت به همکاری می‌کنند.

وی بیان کرد: بر همین اساس جمع‌آوری نخاله‌ها، لایروبی جوی‌های آب، نقاشی معابر، کاشت نهال، خدمات فرهنگی و پزشکی در مناطق آق تپه، سهرابیه و کیانمهر انجام می‌شود.

مدیر مرکز حرکت‌های جهادی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: شهرداری کرج تجهیزات و نیروهای انسانی را تأمین می‌کند و گروه‌های جهادی نیز، تیم پزشکی تخصصی و فرهنگی تشکیل شده که خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

وی متذکر شد: گروه‌های جهادی محلی از روزهای قبل با مردم نشستی پیرامون مشکلات محله برگزار می‌کنند تا روز رزمایش با همکاری سپاه و شهرداری مشکلات و موانع آنان حل شود.

کد خبر 5347578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha