۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱

معاون کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد؛

رشد ۱۱۵ درصد کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری

رشد ۱۱۵ درصد کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری

قزوین - معاون کمیته امداد استان قزوین گفت: میزان کمک‌های مردمی که طی ۶ ماهه نخست سال جاری در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمین (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری مسلم ابن عقیل بیان کرد: سیاست کمیته امداد امام خمینی (ره) در محرومیت زدایی میدان داری کار توسط مردم است.

وی ادامه داد: هر کاری که به دست مردم صورت گرفته است هم برکت داشته و هم در پایداری نتایج، شاهد ماندگاری و تداوم دستاوردها بوده‌ایم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر شهرها در حال گسترش و روستاها در حال شهر شدن است در نتیجه لازم است کمیته امداد امام خمینی (ره) در این گستره جغرافیایی حضور مؤثر داشته باشد.

وی افزود: حضور کمیته امداد امام خمینی (ره) در فضاهای جغرافیایی فعلی و جدید قطعی است ولی این حضور به صورت مردمی خواهد بود چراکه قرار نیست حضور و خدمات این نهاد با افزایش نیرو و ساختمان محقق شود.

فرهادی عنوان کرد: کار امدادرسانی به نیازمندان و محرومان یک کار مردمی است در نتیجه کمیته امداد امام (ره) برای ساماندهی خدمات خود در مناطق جدید از ظرفیت مردم به نفع مردم استفاده خواهد کرد، تحقق این موضوع با راه اندازی مراکز نیکوکاری در نقاط مختلف انجام خواهد شد تا مردم خود در میدان عمل، عامل به خیر و نیکوکاری باشند.

وی اعلام کرد: تحلیل عملکرد مراکز نیکوکاری در ۶ ماهه اول سال جاری نیز بیانگر حضور چشمگیر و مؤثر مردم در عرصه خیر و احسان است چرا که میزان کمک‌های مردمی در این مدت در مراکز نیکوکاری با رقم بیش از ۴۶ میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند در نقاط مختلف نسبت به راه اندازی مراکز نیکوکاری اقدام کنند.

کد خبر 5348273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha