۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲

پایان چشم انتظاری؛

۷ شهید مفقودالاثر اصفهان شناسایی شدند

۷ شهید مفقودالاثر اصفهان شناسایی شدند

اصفهان – هفت شهید مفقودالاثر استان اصفهان شناسایی شدند، همه این شهدا به دلیل عدم شناسایی در شهرها و دانشگاه‌های مختلف کشور دفن شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، هفت شهید گمنام استان اصفهان از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند. این شهدای عزیز در سال‌های گذشته، پس از عدم شناسایی علیرغم تلاش‌های انجام شده به‌عنوان شهید گمنام در شهرها و دانشگاه‌ها دفن شده بودند.

شهید محمدرضا شفیعی، فرزند نعمت اله، متولد ۱۳۴۴ جمعی لشکر ۸ نجف اشرف از فلاورجان به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۵ دی ۱۳۶۵ در عملیات رمضان در پاسگاه زید به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۹ در بهداری نیروی زمینی در تهران دفن شد.

شهید مهدی سلطانی قمبوانی، فرزند عبداله، متولد ۱۳۴۰، از اصفهان به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۵ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در ام الرصاص به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۲ در چابکسر گیلان دفن شد.

شهید محسن اسماعیلی پژوه، فرزند کریم، متولد ۱۳۴۵، از اصفهان به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۷ در قائم شهر دفن شد.

شهید خلیل فلک رفعت، فرزند محمد، متولد ۱۳۴۴، جمعی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) از اصفهان به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۸ در دانشگاه دولتی بجنورد دفن شد.

۷ شهید مفقودالاثر استان اصفهان شناسایی شدند

شهید محمد بدیعی، فرزند حبیب اله، متولد ۱۳۵۰، از کاشان به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۶۷ در تک دشمن در والفجر ۸ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۵ در شهر زهکلوت کرمان دفن شد.

۷ شهید مفقودالاثر استان اصفهان شناسایی شدند

شهید حسین حاجی زادگان بیدگلی، فرزند قدرت اله، متولد ۱۳۵۰، از آران و بیدگل به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در تک دشمن در فاو به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۳ در هندیجان خوزستان دفن شد.

۷ شهید مفقودالاثر استان اصفهان شناسایی شدند

شهید رسول قاسمی، فرزند غلامعلی، متولد ۱۳۴۹، جمعی لشکر ۸ نجف اشرف از نجف آباد به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۶۷ در تک دشمن در فاو به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۳ در ماسوله استان گیلان دفن شد.

۷ شهید مفقودالاثر استان اصفهان شناسایی شدند

پس از سال‌ها چشم‌انتظاری، خبر شناسایی این هفت شهید به خانواده ایشان اطلاع داده شد و این خانواده‌ها از چشم‌انتظاری درآمدند.

کد خبر 5348331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha