۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹

رئیس بنیاد شهید:

مباحث خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان پیگیری می‌شود

مباحث خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان پیگیری می‌شود

سمنان- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس گفتگو و جامعه هدف مسائل را به پیش می‌برد، گفت: مسائل خانواده شهدا و ایثارگران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین قاضی زاده هاشمی ظهر چهارشنبه در ابتدای سفر یک روزه خود به استان سمنان و در جمع مسئولان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به سمنان، حجت‌الاسلام رئیسی تاکید داشت تا طی سفری به استان، مباحث پیرو خانواده شهدا و ایثارگران پیگیری شود، تاکید کرد: امروز چهارمین سفر استانی را به سمنان برگزار کردیم و این سفرها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر اساس گفتگو و جامعه هدف مسائل را به پیش می‌برد.

معاون رئیس جمهور گفت: امروز در خدمت مردم ولایتمدار استان سمنان که در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی پای کار انقلاب بودند هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات عزیزان را برطرف کرده و بتوانیم مسائل را از دریچه‌های مختلف بررسی و رسیدگی کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در تلاش هستیم تا با اخذ سیاست‌های مناسب، رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها با تفویض اختیارات، قابلیت کافی را برای تصمیم‌گیری و مستقل از مراجعه به تهران داشته باشند.

کد خبر 5348668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha