۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵

معاون استاندار آذربایجان غربی:

۵ شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی هستند

۵ شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی هستند

ارومیه - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۵شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز قرار دارند و باقی شهرها نیز در وضعیت نارنجی و زرد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید توجه به پروتکل‌های بهداشتی با شدت انجام گیرد، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اولویت‌های جامعه باشد و مسؤولان ذیربط نیز بر این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی تاکید کرد: اجرای سکوی هوشمند مدیریت و کنترل کرونا در آذربایجان‌غربی به عنوان استان آزمونه مورد توجه باشد تا به درستی اجرا شود.

مصطفوی در ادامه اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۵۶ درصد جمعیت واجد شرایط این استان که بیش از ۱۲ سال سن دارند، هر ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه همچنین تاکنون ۸۰ درصد افراد واجد شرایط بالای ۱۲ سال سن دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند، گفت: با کمک رسانه‌ها، مردم به امر واکسیناسیون تشویق شوند چرا که واکسیناسیون میزان مرگ و میر را کاهش می‌دهد و به زودی دز سوم برای افراد بالای ۶۰ سال به سرعت انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اصناف در سامانه سیب ثبت‌نام کنند تا تدابیر لازم برای فعالان این بخش در سطح جامعه صورت گیرد.

مصطفوی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان مهاباد، ادامه داد: با پیگیری مدیران و استاندار آذربایجان‌غربی و دستور ویژه رئیس‌جمهوری خسارت حادثه دیدگان جبران می‌شود.

وی با بیان اینکه تزریق امید در جامعه در اولویت مدیران و رسانه‌های استانی باشد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود، گفت: انتقاد رسانه‌ها باید دقیق و منصفانه باشد تا موجبات توسعه استان را بیش از پیش فراهم کند.

کد خبر 5349213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha