۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸

در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج بناب عنوان شد؛

ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه

 ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه

بناب- فرماندار بناب بر ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج شهرستان بناب اظهار کرد: هفته بسیج از مناسبت های بزرگ ملی است زیرا امام راحل (ره) با آینده نگری و در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دستور تشکیل این نهاد ارزشمند را صادر کردند و امروز همگان از برکات بسیج بهره می برند.

وی با بیان اینکه نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است، افزود: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.

فتحی در ادامه هفته بسیج را یادآور شیرمردان و شیرزنانی دانست که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران ها و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و همواره در کنار مردم ایستاده اند و سربلند از تمامی آزمون ها بیرون آمده اند.

 ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه

بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب می شود

این گزارش حاکی است، فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب شده و برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کند و این تنها مختص ایران نبوده و سایر کشورها نیز نیروهای مردمی با عناوین مختلف را دارا هستند.

سرهنگ یحیی حیدری با بیان اینکه بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب شده و برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کند و فرهنگ بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس خود را اثبات کرد؛ افزود: البته بسیج از زمان انقلاب تشکیل نشده و تأسیس آن به زمان پیامبر اکرم (ص) برمی گردد.

وی سپس با اشاره به برنامه های هفته بسیج که از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ۵ آذرماه ادامه خواهد یافت؛ خاطرنشان کرد: برگزاری همایش عزت و اقتدار، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، برگزاری نشست های بصیرتی و ده ها برنامه دیگر از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان بناب خواهد بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب از همه ادارات، اصناف و نهادهای دولتی شهرستان خواست در هفته بسیج با آذین بندی ادارات و نصب بنر و برگزاری مراسمات متعدد در ادارات و تجلیل از کارکنان بسیجی فرهنگ بسیجی را بیش از پیش ترویج و گسترش دهند.

کد خبر 5354187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضاحميد ثالث IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      وضعيت رسيدكى راهنمايي رانندگى چندان خوب نيست اكثراخودروها درخيابانها دوبله پارك نموده وايجاد ترافيك ميشه مدت چراغ قرمزدرميدان معلم زياد لذا اكثررانندگان ازچراغ قرمز عبورميكنند ودوربين هم نيست