۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی موثر است

 اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی موثر است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در آئین آغاز به کار طرح زمستانی پلیس راه استان زنجان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان، گفت: خدمت به مردم بالاترین افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شانیت ما خدمت به جامعه و مردم است، اظهار کرد: خداوند این توفیق را داده است تا در خدمت نظام و ملت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تلاشگران طرح زمستانی با جان و دل در خدمت مردم بوده و در تلاش اند تا امنیت جاده‌ها را برقرارو آرامش مسافران را رقم بزنند.

خاتمی با بیان اینکه خدمات و تلاش خدمتگزاران نظام مقدس از جمله نیروی انتظامی قابل تقدیر است، گفت: باید خدمات در جاده‌ها به رانندگان با کیفیت خوبی مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای بسیار نقش آفرین است، افزود: پلیس زنجان در این خصوص بسیار تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه این رزمایش، اعلام آمادگی برای خدمت رسانی به هموطنان است، تصریح کرد: این خدمات باید با کیفیت خوبی به مردم ارائه شود.

خاتمی به هفته بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: کار بسیجی خالصانه و مخلصانه است و هرکس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است.

کد خبر 5358093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha