۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵

احداث ۲ واحد مسکونی توسط گروه جهادی در تربت جام

احداث ۲ واحد مسکونی توسط گروه جهادی در تربت جام

تربت جام ـ دومین واحد مسکونی احداثی توسط یک گروه جهادی در روستای کم‌برخوردار قلعه‌شیر تربت جام در هفته بسیج به خانواده نیازمند تحویل شد.

سید علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت‌های امدادی گروه جهادی نسیم جبهه اظهار کرد: یکی از اهداف گروه جهادی نسیم جبهه که متشکل از رزمندگان لشکر ویژه شهدا است، تهیه مسکن برای نیازمندان و بانوان سرپرست خانوار است که هزینه آن از محل کمک خیرین تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: از دی ماه سال ۹۹ تاکنون تعداد ۲ واحد مسکونی و یک سرویس بهداشتی توسط این گروه جهادی در روستای قلعه شیر تربت جام احداث و تحویل افراد نیازمند شده است.

مسئول گروه جهادی نسیم جبهه خاطرنشان کرد: واحد مسکونی اول به مساحت ۷۵ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۶ میلیون تومان احداث شده که از این مبلغ ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط کمیته امداد و مابقی توسط خیرین تأمین شد.

وی افزود: واحد مسکونی دوم به مساحت ۵۵ متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸۶ میلیون تومان احداث شد که ۱۵ میلیون تومان آن توسط کمیته امداد تربت جام، ۷۰ پاکت سیمان و ۲۰ کیسه گچ از سوی بسیج سازندگی تربت جام و سایر هزینه‌ها توسط این گروه جهادی تأمین شد.

کرمی اضافه کرد: در شرایط فعلی که مشکلات معیشتی، زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده و خانواده‌های نیازمند به حمایت بیشتری نیاز دارند، برداشتن باری از دوش این عزیزان می‌تواند گامی در مسیر ایجاد آرمش برای جامعه باشد.

کد خبر 5358943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha