۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

لغو تحریم‌ها شرط ایران برای مذاکره/ روند جدید به نفع کشور است

لغو تحریم‌ها شرط ایران برای مذاکره/ روند جدید به نفع کشور است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه لغو تمام تحریم‌ها شرط ایران برای مذاکره با غرب است، گفت: رویکرد دولت سیزدهم تغییر شرایط و روند مذاکرات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر با اشاره به آغاز مذاکرات ایران و غرب از دوشنبه هفته آتی در وین، تاکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم تغییر شرایط و روند مذاکرات است.

وی با بیان اینکه لغو تمام تحریم‌ها شرط ایران برای مذاکره است، ابراز کرد: موضع ایران اسلامی و تیم مذاکره کننده روشن است و مردم نیز همین را می‌خواهند که هر توافقی در ماجرای برجام فقط در صورت لغو تمام تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم در خصوص برجام مذاکراتی نتیجه‌محور خواهد بود، تاکید کرد: تیم مذاکرات جدید دولت سیزدهم، مذاکره را برای نتیجه در برنامه دارد نه مذاکره برای مذاکره لذا باید گفت روند جدید به نفع کشور و مردم خواهد بود.

مطیعی با اشاره به سالروز شهادت دو دانشمند هسته‌ای کشورمان و با بیان اینکه ایران اسلامی کشور فخری زاده‌ها و شهریاری‌ها است که با تفکر بسیجی خواب را از چشم دشمنان ما به خصوص اسرائیلی‌ها گرفتند، بیان داشت: ایران اسلامی شاید در زمینه امکانات به اندازه کشورهای پیشرفته نباشد اما دارای نخبگانی مانند شهیدان شهریاری و فخری‌زاده ها است که خدمات و فداکاری‌هایشان راه پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف را هموار ساخته است.

وی با بیان اینکه این شهدا الگوی دینداری هستند، ابراز کرد: فداکاری چنین شهدایی باعث شد تا انقلاب اسلامی ما در مسیر پیشرفت قرار گیرد و امروز بسیجیان جوان ما باید این عزیزان را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه سمنان ضمن گرامی داشت پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی (ره) بیان کرد: ایشان با درک عمیق از شرایط، نیروی الهی بسیج را تشکیل دادند که امروز تفکرش در تمام دنیا طنین انداز است.

کد خبر 5361124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha