۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰

محمدی راد:

سایپا ما را تحت فشار قرار داد/ امیدوارم از ویدئو چک استفاده کنیم

سایپا ما را تحت فشار قرار داد/ امیدوارم از ویدئو چک استفاده کنیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: سایپا امروز تیم ما را تحت فشار قرار داد و ما با استفاده از تجربه بازیکنانمان پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر تیم والیبال سپاهان امروز در دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ با نتیجه ۳ بر یک تیم سایپا را شکست داد.

رحمان محمدی راد پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود. امیدوارم تماشاگران از بازی لذت برده باشند. به تیم سایپا و ناصر شهنازی تبریک می گویم. امروز نمایش خوبی داشتند و نشان دادند سایپا در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و انها می توانند جزو ۸ تیم باشند. امروز سایپا ما را تحت فشار گذاشت و در لحظات سخت بازی، بازیکنان با تجربه به کمک تیم آمدند.

سرمربی تیم سپاهان در ادامه درباره نقش بازیکنان ستاره تیمش گفت: میرزاجان پور و مباشری پس از رفع مصدومیت به بازی برگشتند و کم کم شرایط شان بهتر می‌شود.

وی گفت: امیر غفور نیز شروع فوق العاده ای داشته و در مجموع تیم، بسیار خوب عمل کرد. امیدوارم با کسب یک ریکاوری مناسب شرایط رو به رشدمان را ادامه دهیم.

محمدی راد درباره نبود ویدئوچک توسط باشگاه سپاهان نیز گفت: باشگاه ویدئوچک ایرانی را خریداری کرده و در یک بازی به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت. گزارشی تهیه و به هیئت مدیره ارسال کرده ایم تا در صورت تست شدن و طی کردن مراحل، بتوانیم در ادامه از آن استفاده کنیم. امیدوار هستم شرایط استفاده از ویدئوچک در خانه والیبال تهران نیز فراهم شود چرا که این زیر نظر هیئت و فدراسیون قرار دارد.

کد خبر 5365604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha