۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

۹۰ درصد دانش‌آموزان زنجانی دُز اول واکسن کرونا رادریافت کرده‌اند

 ۹۰ درصد دانش‌آموزان زنجانی دُز اول واکسن کرونا رادریافت کرده‌اند

زنجان-مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

حسن مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آن دسته از مدارس روستایی که تعداد دانش آموران کمتر از ۱۵ نفر است، از سوم مهرماه بازگشایی شده است، گفت: این دانش‌آموزان به صورت حضوری تمام‌وقت در کلاس‌های درس حضور دارند.

وی اظهار کرد: همچنین مدارس روستایی که تعداد دانش‌آموزان آن بالای ۱۵ نفر است، از همان تاریخ به صورت ترکیبی آغاز شده و دانش‌آموزان به صورت یک روز در میان در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با یادآوری اینکه دانش‌آموزان متوسطه دور دوم در شهرها نیز از ۱۵ آبان به صورت ترکیبی کلاس‌های درس خود را آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کلاس‌های مقاطع دور اول و ابتدایی نیز از اول آذرماه در استان به صورت ترکیبی آغاز شده است.

مظفری با تاکید بر اینکه همه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان رعایت می‌شود، افزود: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، همچنین بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. بیش از ۹۰ درصد معلمان نیز دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مدل‌های متفاوتی برای برگزاری کلاس‌ها از سوی شورای مدرسه تعریف شده و کمیته بهداشت در همه مدارس تشکیل شده است، گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و تا به امروز مشکل خاصی به وجود نیامده است و خود دانش‌آموزان نیز از برگزاری کلاس‌های حضوری استقبال می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های حضوری، بیشتر مطالبه‌گری اولیای دانش‌آموزان بود.

کد خبر 5368284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha