۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

کادر درمان در خط مقدم نبرد با کرونا خوش درخشیدند

کادر درمان در خط مقدم نبرد با کرونا خوش درخشیدند

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: درخشش کادر درمان و پرستاران در خط مقدم نبرد با کرونا باعث شد عملکرد کشور ما به نسبت خیلی از کشورهای غربی در این برهه حساس بهتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی در جمع کادر درمان و پرستاران درمانگاه پاکروان و مجتمع درمانی امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار کرد: پرستاران با فداکاری و عظمت خود در سخت‌ترین شرایط و بیماری یک فرد غمخوار او هستند.

وی افزود: پرستاری به مانند الگوی اصلی خود یعنی حضرت زینب (س) در جامعه حس آرامش و امنیت را تزریق می‌کند و این همان نقش زینب (س) است که در یک زندگی سراسر سیاسی، نقش مادری و خواهری را به بهترین شکل ایفا کرده و در صحنه نبرد نیز در کنار برادر سعی می‌کند مامن و آرامش دیگران باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: درخشش پرستاران و کادر درمان به گونه‌ای بود که در ایام کرونا کشور ما از خیلی از کشورهای غربی که از نظر تجهیزات و امکانات و تخت‌های بیمارستانی از ما جلوتر بودند نیز درخشش بهتری داشتیم.

وی اضافه کرد: پرستاران که در مکتب زینب کبری (س) پرورش یافته‌اند با کمترین تجهیزات و امکانات نسبت به غربی‌ها بزرگترین جلوه ایثار و خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.

رفیعی ادامه داد: عملکرد کادر درمان در این مدت به گونه‌ای بود که وقتی رشادت و ایثار پرستاران را دیدیم خیالمان راحت بود که سنگر مبارزه با بیماری کرونا مدافعان برومندی در حوزه سلامت دارد و توانستیم از سخت‌ترین مراحل عبور کنیم.

وی در پایان یادآور شد: مردم هرگز فداکاری کادر درمان با فراموش نخواهند کرد و بدون شک باید این مفاهیم ارزشمند برگرفته از ایثار به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود.

کد خبر 5371571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha