۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴

امام جمعه موقت ورامین مطرح کرد؛

ورامین شهردار ندارد/درخواست از وزارت کشور برای تعیین تکلیف شهردار

ورامین شهردار ندارد/درخواست از وزارت کشور برای تعیین تکلیف شهردار

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه این شهر ماه ها است که شهردار ندارد گفت: از وزارت کشور می خواهیم برای تصدی شهرداری ورامین تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی: امروز مشکل جدی ما در زمینه فرهنگی و اجتماعی است، اگر نهادهای فرهنگی و در رأس آن این شورا به موقع تصمیم می‌گرفت و تصمیمات اجرایی می‌شد بسیاری از مشکلات را نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان نیز در رده‌های مختلف به فکر مشکلات فرهنگی باشند افزود: باید با مظاهر ضداخلاقی و ضد فرهنگی مبارزه کرد.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه هفته قرآن، عترت و معارف در مدارس است، آموزش و پرورش رسالت بزرگی در این زمینه بر عهده دارد، قرآن و عترت دو ارث ارزشمند پیامبر اسلام است، باید در این تبلیغات مسموم دشمنان اسلام به قرآن پناه ببریم، چقدر در خانه‌ها و مدارس و جامعه به قرآن عمل می‌کنیم، آموزش و پرورش باید با تمام توان در این زمینه فعالیت کند.

محمودی گفت: باید آموزش و پرورش زمینه اتصال دانش آموزان و جوانان را با مساجد و نمازهای جمعه ایجاد کند، این اتصال فراهم می‌شود که خود معلمان و مدیران آموزش و پرورش مسجدی و قرآنی باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص مسائل شهرستان عنوان داشت: درخواست از وزارت کشور در جهت تعیین تکلیف و معرفی شهردار ورامین تسریع کنند، زیبنده نیست که ماه‌ها شهر بدون شهردار باشد، مردم نیازمند خدمت هستند، ماه‌ها سردرگمی یک شهر با شعارهای انقلابی و جهادی منافات دارد.

وی گفت: اصلاح حریم شهری نکته دوم و مهم است، کار جهادی را مردم باید ببینند، انقلابی و جهادی بودن با اعلان پشت بلندگوها حاصل نمی‌شود و سند حدود ۳۰۰ هزار زمین کویر به نام ورامین است اما در تقسیمات کشوری در حوزه استان‌های دیگر است، در این امور که هیچ ربطی به مذاکرات و تحریم ندارد.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: سرگردانی مسافرین در مترو جوانمرد و شهرری در هوای سرد برای بازگشت به ورامین است، چرا باید مردم عزیز ورامین اینگونه سرگردان بوده و تحقیر شوند، از مسئولان ذیربط می‌خواهم به این مسائل رسیدگی جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی قبلی دولت توسط دولت فعلی انجام می‌شود، زمان می‌برد، تا مشکلات قبلی رفع شود، رئیس جمهور با روحیه جهادی در حوزه حل مشکلات ورود کرده است، امروز انقلاب اسلامی با تمام توان و علیرغم مشکلات و تبلیغات دشمنان به راه خود ادامه می‌دهد و به امید خدا شاهد افول قدرت‌های شیطانی خواهیم بود.

کد خبر 5372040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha