۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد؛

لزوم پشتیبانی ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از سیستان‌ و بلوچستان

لزوم پشتیبانی ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از سیستان‌ و بلوچستان

زاهدان - نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: نقش‌آفرینی سازمان تبلیغات اسلامی متناسب با نیاز استان نیست و برای حضور موثرتر باید پشتیبانی‌ها از سوی مرکز صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: حجم بالای کار و رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی افق جدیدی را ایجاد نموده و مایه امیدواری شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: متأسفانه فعالیت‌ها با تأخیر و با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب آغاز شده اما باز هم مایه امیدواری است.

آیت‌الله محامی بیان داشت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، حجم عظیمی از کار وجود دارد و باید توجه داشت که پرداختن به همه فعالیت‌ها با تعداد پایین نیروها امکان پذیر نیست زیرا عمق بخشی در کار صورت نمی‌گیرد و در نتیجه تأثیرگذار نخواهد بود.

وی ادامه داد: برای انجام فعالیت‌ها ابتدا باید کارشناسی صورت گرفته و سپس با تجمیع امکانات، چند محور مهم کار را بر اساس اولویت شناسایی و در ادامه به صورت کامل دنبال کرده و به نتیجه برسانید.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی تصریح کرد: ورود به هر گونه فعالیت در حجم کم و غیر مستمر صحیح نیست و عامل هدر رفتن امکانات خواهد بود و باید به صورت متمرکز روی کارهای مهم و هدفمند از امکانات استفاده شود.

وی گفت: نقش‌آفرینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور متناسب با نیاز استان نیست و انتظار سرمایه‌گذاری و پشتیبانی بیشتر از استان وجود دارد تا بتواند حضور فعال و موثرتری داشته باشد.

آیت الله محامی اظهار کرد: سیستان‌وبلوچستان نیازمند پشتیبانی ویژه است و باید با یک نگاه خاص حمایت‌ها صورت گرفته و با توجه به تنوع قومی و قبیله‌ای، اتاق فکر و گروه کارشناسی در این جهت برنامه‌ریزی کنند.

همچنین در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور به بیان مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: در دوره جدید فعالیت‌ها دو حوزه تخصصی شامل تبلیغ اصیل و تبلیغ نوین تعریف شده که ذیل محور آن فعالیت‌ها عملیاتی می‌شود.

وی افزود: با استفاده از ابزار هنر و رسانه به دنبال گسترش کار و افزایش دامنه تأثیرگذاری می‌باشیم.

کد خبر 5376866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha