۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۶

استاندار البرز:

جاده هشتگرد - طالقان به صورت موقتی بازگشایی می‌شود

جاده هشتگرد - طالقان به صورت موقتی بازگشایی می‌شود

البرز - استاندار البرز با بیان اینکه جاده هشتگرد - طالقان باز می‌شود اما در صورت احتمال خطر و بارندگی شدید مسدود خواهد شد، گفت: ایمن‌سازی این جاده باید به سرعت اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان طالقان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: توفیق حاصل شد تا در اولین هفته‌های آغاز مسئولیتم در البرز به طالقان سفر کنم.

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم کار خود را با شعار ما می‌توانیم شروع کرد از این رو باید تمامی توان خود را برای تحقق این شعار بگذاریم.

عبداللهی بیان کرد: باید در تمامی ابعاد تحول ایجاد کنیم و زیرساخت‌ها را تقویت کنیم و این امر با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار ویژه میسر می‌شود.

وی افزود: باید با نگاه ویژه انقلابی و جهادی به سمت حل مشکلات و موانع برویم و کسب رضایتمندی مردم را در اولویت امور خود قرار دهیم.

مدیران با کار شبانه روزی و دیدگاه مثبت به حل مشکلات مردم بپردازند

استاندار البرز اظهار کرد: از مدیران شهرستان طالقان نیز انتظار می‌رود که نگاه تحولی به مسائل داشته باشند و با کار شبانه روزی و دیدگاه مثبت به حل مشکلات مردم و آبادانی شهرستان بپردازند.

وی افزود: قطعاً باید اختیارات مدیران شهرستانی افزایش یابد تا مردم برای پیگیری امور خود دچار زحمت نشوند.

عبداللهی گفت: به مسائل و دغدغه‌های مردم آشنا هستم چراکه نشست‌های مستمر با گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه دارم.

وی افزود: مدیران و صاحب نظران استان باید برای حل مشکلات راهکارهای تخصصی ارائه دهند تا با همفکری نسبت به اجرای آنها اقدام کنیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: باید مردم را از شرایط آگاه کنیم ما به عنوان حاکمان جمهوری اسلامی باید شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری را منظومه رفتاری خود قرار دهیم.

۹۲ درصد اراضی طالقان جزو منابع طبیعی است

وی با اشاره به اینکه ۹۲ درصد اراضی طالقان جزو منابع طبیعی است، افزود: باید از این منابع ملی برای آیندگان حفاظت کنیم.

عبداللهی تصریح کرد: باید از ساخت و سازهای غیرمجاز به جد جلوگیری شود تا ریه‌های تنفسی استان برای همگان حفظ شود.

این مسئول اضافه کرد: باید طالقان از فناوری‌های نوین برای ارتقا زیرساخت‌های خود بعنوان یک شهرستان توریستی استفاده کند.

وی افزود: با برنامه ریزی صحیح و استفاده از فرصت‌ها می‌توانیم به توسعه پایدار برسیم.

استاندار البرز بیان کرد: فرمانداران حتماً ملاقات‌های مردمی را هر سه شنبه در برنامه داشته باشند.

طرح‌های هادی روستایی بازنگری و اجرایی شوند

وی اظهار کرد: بازنگری طرح‌های هادی روستایی باید در دستور کار قرار گیرد و طرح تفصیلی طالقان نیز در اولویت رسیدگی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان می‌گذاریم.

عبداللهی گفت: ایجاد تصفیه خانه و رسیدگی به وضعیت آب شرب این شهرستان نیز باید از سوی مدیران مربوطه حتماً دنبال شود.

جاده هشتگرد طالقان در صورت احتمال خطر و بارندگی شدید مسدود می‌شود

وی افزود: به احترام درخواست امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم، جاده هشتگرد طالقان باز می‌شود ولی در مواقع احتمال بروز حادثه بویژه در بارندگی بدلیل حفظ جان مردم، بسته خواهد شد.

استاندار البرز گفت: از مسئولان مربوطه می‌خواهم که ایمن سازی و رفع مشکلات جاده هشتگرد طالقان را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی کنند.

وی متذکر شد: در بازدید بعدی از شهرستان طالقان، روند بهبود امور را بررسی می‌کنم و انتظار می‌رود که تمامی موضوعات طرح شده در این جلسات رسیدگی شده باشد.

کد خبر 5377288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha