۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱:۰۶

امام جمعه بوشهر:

علم اقتدار آفرین است/ لزوم حرکت در مسیر خودکفایی و مرجعیت علمی

علم اقتدار آفرین است/ لزوم حرکت در مسیر خودکفایی و مرجعیت علمی

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم حرکت کشور در مسیر خودکفایی و مرجعیت علمی گفت: علم اقتدار آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه‌شب در نشست با جمعی از فرزندان شهدای استان بوشهر اظهار داشت: شهدا و خانواده آنها الگوی مناسبی برای همه افراد جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از خود و دنیا گذشتند اضافه کرد: در دنیا هیچ چیزی بالاتر و با ارزش‌تر از شهادت نیست و خداوند این مقام بزرگ را به همه کس نمی‌دهد بلکه به افرادی می‌دهد که ارزشمند هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انسانی که از خود عبور نکرده و در دنیا متوقف شده باشد، شهید نخواهد شد افزود: شهدا و پدران شما الگوی دانشی و جهادی عمل کردن هستند.

وی با بیان اینکه شهادت دارای آثاری است، اظهار داشت: شهید با شهادت خود هم عظمت شخصی به خود، هم عظمت خانوادگی، هم عظمت ملی به کشور خود و هم عظمت دینی به دین خود می‌دهد.

آیت‌الله صفایی بوشهری به اهمیت کار و دانش اشاره کرد و ادامه داد: اگر ما بر پایه دانش و فناوری عمل نکنیم موفق نخواهیم بود و این علم است که یک کشور را به خودکفایی، تولید و مرجعیت می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه شهدا بر اساس دانش عمل کردند افزود: کسی که دانش نداشته باشد به جنگ نمی‌رود. شهدا جهادی عمل کردند و هم منزل و هم کار خود را مدیریت کردند.

کد خبر 5378825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha