نبیه بری:

هفته کنونی سرنوشت ساز است/ هشدار درباره حرکت به سمت اوضاع بدتر

هفته کنونی سرنوشت ساز است/ هشدار درباره حرکت به سمت اوضاع بدتر

رئیس پارلمان لبنان درباره مخاطرات عدم حل بحرانهای انباشته شده در این کشور هشدار داد و افزود که عدم تحرک سریع به منزله حرکت به سوی اوضاع بدتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان درباره مخاطرات عدم حل بحرانهای انباشته شده در این کشور هشدار داد و افزود که عدم تحرک سریع به منزله حرکت به سوی اوضاع بدتر است.

رئیس پارلمان لبنان از هفته جاری به عنوان هفته ای سرنوشت ساز نام برد و گفت: هفته کنونی برای مشخص کردن روند امور سرنوشت ساز است.

رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد: احتمالا دوشنبه یا کمی دیرتر شورای قانون اساسی حکم خود را درباره شکایت ارائه شده از سوی جریان آزاد ملی درباره قانون انتخابات صادر کند.

وی به توجه زیاد جامعه بین المللی درباره برگزاری انتخابات پارلمانی اشاره و تأکید کرد: این یک مسئله طبیعی است. پافشاری ما بر برگزاری این انتخابات لازم و ضروری است.

نبیه خواستار اقدام جدی برای رسیدگی به اوضاعی که لبنانی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، شد و افزود: عدم تحرک سریع مفهومش رفتن به سوی شرایط بد است. پرونده بحران دولت همچنان سرجای خودش است و ما خواستار تلاش جدی برای رسیدگی به بحران‌های موجود در لبنان هستیم وگرنه شرایط بدتر خواهد شد.

کد خبر 5379266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha