۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰

استاندار گیلان:

ضرورت تشدید نظارت بر بازار/ فضا برای سودجویان و دلالان ناامن شود

ضرورت تشدید نظارت بر بازار/ فضا برای سودجویان و دلالان ناامن شود

رشت- استاندار گیلان با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها بر بازار، گفت: باید فضای بازار برای سودجویان و دلالان ناامن شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با تأکید بر اینکه این ستاد باید با جدیت بیشتری در زمینه این موضوع ورود کند، اظهار کرد: حضور جدی ستاد تنظیم بازار زمینه آرامش و رفاه در جامعه را فراهم می‌کند.

وی توجه به زندگی و معیشت مردم را یکی از رویکردها و شعارهای اصلی دولت مردمی عنوان کرد و افزود: توزیع عادلانه و صحیح ثروت و کالاهای مورد نیاز مردم در راستای همین رویکرد است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه وجود هماهنگی میان دستگاه‌های متولی در امر تنظیم بازار ضروری است و باید هر اقدام جزیره‌ای جدا خودداری شود، تصریح کرد: فضا برای عرض اندام سودجویان باید تنگ شود.

وی با تأکید بر ضرورت هم افزایی بیشتر دستگاه‌ها در زمینه تنظیم بازار، ادامه داد: مردم نباید نگران تأمین مایحتاج روزانه خود باشند و در این مورد جلب رضایتمندی شهروندان حائز اهمیت است.

عباسی با بیان اینکه حضور و نقش‌آفرینی ستاد تنظیم باید در سطح بازار قابل مشاهده باشد، اضافه کرد: گیلان ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید متناسب با این استعدادها، برنامه‌ریزی و محصولات با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اختصاص یارانه به کالاهای اساسی از سوی دولت، افزود: به همین منظور باید در ارائه با کیفیت محصولات تولیدی از جمله نان، دقت لازم صورت گیرد.

استاندار گیلان همچنین به ذخایر کالاهای اساسی اشاره و با بیان اینکه در این زمینه نگرانی وجود ندارد، تأکید کرد: حضور نهادهای نظارتی باید بیشتر و تأثیرگذار باشد.

کد خبر 5379970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha