۴ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

فرماندار چاراویماق:

۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به چاراویماق ارسال شد

 ۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به چاراویماق ارسال شد

تبریز- فرماندار چاراویماق گفت: با توجه به تداوم بارش برف وکولاک شدید در این شهرستان برای تسریع در بازگشایی راه‌های شهرستان، پنج دستگاه ماشین آلات راهداری از مرکز استان به چاراویماق ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول یعقوبی اظهار داشت: پنج دستگاه لودر و بولدوزر برای بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان چاراویماق به همراه یک دستگاه آرگو برای خدمات‌رسانی به مناطق کوهستانی در مواقع ضروری از اداره کل راهداری استان به چاراویماق ارسال شده است.

وی بیان کرد: این تعداد ماشین آلات پس از تداوم بارش‌ها در این شهرستان و کولاک شدید که منجر به بسته شدن بیشتر راه‌های روستایی شده و به رغم تلاش‌های شبانه روزی راهداران، جمعیت هلال احمر و سایر ادارات خدمات رسان، امکان بازگشایی راه‌ها به سختی و کندی میسر می‌شد که با پیگیری‌های انجام شده و دستور استاندار و همراهی اداره کل راهداری استان، برای کمک به بازگشایی راه‌های روستایی وارد شهرستان شده‌اند.

وی تاکید کرد: در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، امروز و فردا همه راه‌های روستایی شهرستان بازگشایی خواهند شد.

فرماندار چاراویماق در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان اداره راهداری و هلال احمر شهرستان و همچنین صبر و حوصله مردم، از عموم شهروندان درخواست کرد تا از مسافرت‌های غیرضروری خودداری و در صورت تردد ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها، خودروی خود را به تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد خوراکی تجهیز کنند و از سالم بودن ماشین خود اطمینان داشته باشند.

کد خبر 5383445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha