۵ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱

سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان:

تبدیل وضعیت استخدام جامعه ایثارگران در استان سمنان پیگیری می‌شود

تبدیل وضعیت استخدام جامعه ایثارگران در استان سمنان پیگیری می‌شود

سمنان- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مباحث پیرامون اشتغال و تبدیل وضعیت استخدام جامعه ایثارگران در استان به صورت ویژه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری درباره پیگیری وضعیت معیشت و کار جانبازان و ایثارگران بیان کرد: مباحث پیرامون اشتغال و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران در استان باید به صورت ویژه با مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های متولی امر ایثارگران در استان باید مسئله محور باشند تا این مهم را بررسی و رسیدگی کنند، ابراز کرد: دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران آماده باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: رسالت ما در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این است که ضرورت دارد با یک برنامه و جدول اقدام، آگاهانه و عالمانه، بدون پرده و شفاف، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل پرداخته و در راستای رفع محدودیت‌ها و موانع گام برداریم.

ریواده گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌ها در حوزه مطالبه‌گری موارد مرتبط با جامعه ایثارگران، از مباحثی است که اقدامات این حوزه در دستور کار قرار دارد و با تکمیل فرآیند ایجاد شناسنامه فرهنگی ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، در راستای بهبود مباحث و مطالبات هدفمند می‌توان اقدام کرد.

کد خبر 5384608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha