۶ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ۴۰ نقطه استان تهران برگزار می شود

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ۴۰ نقطه استان تهران برگزار می شود

تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ۴۰ نقطه استان خبر داد و گفت: برگزاری این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمودی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت در استان تهران اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نقاط مختلف استان تهران برگزار می‌شود.

برگزاری تجمع ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در ۴۰ شهرستان استان تهران

وی با اشاره به برگزاری تجمع و مراسم بزرگداشت در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سطح شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: تجمع و مراسم یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در ۴۰ شهرستان، شهر و بخش استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر هماهنگی صورت گرفته با مدیران سیما برای انعکاس حماسه آفرینی مردم تهران و ورامین در ۹ دی ۱۳۸۸ افزود: پخش مستند تکرار تاریخ با موضوع حرکت مردم تهران و ورامین در ۹ دی ۱۳۸۸ از تمامی شبکه‌های استانی رسانه ملی و شبکه‌های منتخب سیما و ضبط و پخش برنامه عطر عاشقی در روز جمعه ۱۰ دی همزمان با قیام ۱۰ دی ۱۳۵۷ از شبکه پنج سیما در دستور کار قرار دارد.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت ۹ دی

وی با تأکید بر این نکته که ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت یوم الله ۹ دی در استان تهران برگزار می‌شود، ادامه داد: راه اندازی نمایشگاه شهری تکرار تاریخ با موضوع حرکت کفن پوشان ورامین در ۹ دی ۱۳۸۸ به سوی بیت مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با ولایت، حضور کاروان «روایت حبیب» در شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت ۹ دی و شخصیت حاج قاسم سلیمانی، همایش علما و روحانیون جنوب شرق استان تهران با حضور مسئولان کشوری و استانی از جمله برنامه‌های این ایام است.

برگزاری یادواره شهدای قیام ۱۰ دی ۵۷ ورامین

وی ادامه داد: همایش دهه بصیرت با حضور مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، همایش بانوان با محوریت حجاب فاطمی در سالروز آغاز مقابله ملت ایران با فتنه کشف حجاب، برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حمله تاریخی سپاه به پایگاه عین الاسد، برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت آیت الله مصباح یزدی در نقاط مختلف استان تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5385244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha