۶ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۲۹

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

جوانان جهادی امروز خلاءهای مدیریتی در جامعه را پر کرده اند

جوانان جهادی امروز خلاءهای مدیریتی در جامعه را پر کرده اند

رشت- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به لزوم حمایت از جوانان مومن و جهادگر از سوی مسئولان، گفت: جوانان به عنوان حلقه های میانی خلاءهای مدیریتی را پر می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی عصر دوشنبه در دیدار با اعضای گروه جهادی حضرت قاسم‌بن‌الحسن (ع)، اظهار کرد: امروز جوانان جهادی در محلات مختلف و مستضعف شهر برای حل مشکلات مردم در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز به عنوان حلقه‌های میانی بسیاری از خلاءهای مدیریتی را پر کرده و وظایف زمین مانده مسئولان را بر دوش گرفته‌اند، گفت: حمایت از جوانان مؤمن، توانمند و جهادی که از تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند وظیفه تمامی مسئولان است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان یکی از وظایف مسئولان در انقلاب اسلامی را شنیدن دغدغه‌های جوانان انقلابی و جهادی برشمرد و ادامه داد: اگر انتقادی از سوی جوانان بیان می‌شود از روی دغدغه و دلسوزی و دیدن رنج‌های مردم است.

وی با تأکید بر حضور میدانی مسئولان در میان مردم، اضافه کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب نشستن و مراوده دائم با مردم و جامعه باید در رأس فعالیت مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام پوریوسفی حمایت از جریانات مردمی فعال را راهکار کلیدی رفع مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف دانست و اظهار کرد: خدمت به مردم و جریانات مردمی فعال در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عنایتی از سوی خداوند به مسئولان است.

وی با اشاره به نقش مردم و جوانان مؤمن و متعهد در گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری در راستای بهره‌مندی از این ظرفیت و تقویت جریان‌های حلقه‌های میانی تاکید فراوانی دارند.

کد خبر 5385624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha